Microsoft Office 2016 ’nın Tüm Özellikleri

Microsoft Office 2016 ’nın Tüm Özellikleri

Microsoft’un mobil uygulamalarla entegrasyonu sağlayacak şekilde bulut tabanlı yeni özellikler eklenmiş ürünü Office 2016, piyasaya çıktı.

Office 2016; Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote, Project, Visio ve Access de dahil olmak üzere Windows işletim sistemi için yeni masaüstü uygulamalarıyla birlikte geliyor. Office 2016 ile en son üzerinde çalışılan belgelere mobil cihazlardan, PC’den ya da online olarak ulaşılabilecek.

Hello, Cortana, Continuum ile tanışacak

office-2016-continuum

Kişisel bilgi güvenliğini sağlamak üzere kullanıcıları gözbebeğinden tanıyabilen Windows Hello ile Windows’a ve Office 365’e giriş yapılabilecek. Continuum özelliği ile Office mobil uygulamaları Windows 10 aracılığı ile telefondan, aynı bilgisayardan gerçekleşiyormuş gibi kullanılabilecek. Dijital asistan Cortana, toplantı hazırlıkları gibi işler için Office 365 ile birlikte çalışıyor olacak. Cortana’ya Kasım ayında Outlook entegrasyonu güncellemesi de gelecek.

Düşük öncelikli e-postaları otomatik silecek

outlook-2016

Şimdiye kadarki en akıllı gelen kutusu olarak tasarlanan ve hızlı arama özelliği sunan Outlook 2016, düşük öncelikli e-postaları otomatik olarak silecek. Tell Me özelliği istenilen Office özelliğine ve komutuna anında ulaşma olanağı sunacak. Smart Lookup ile de Web’den aranan bilgi doğrudan çalışılan dökümana getirilebilecek.

Takım çalışması için eş zamanlı yazma

office-2016-word

Takım çalışmalarını destekleyen Office 2016’da bulunan “Eşzamanlı yazma asistanı” artık hem Word, hem Powerpoint hem de OneNote masaüstü versiyonunda bulunuyor. Eşzamanlı yazma ile Word dökümanında diğer takım arkadaşlarınızın yaptığı değişiklikler de görülebiliyor. Office ve Skype’ın entegrasyonu ile Office uygulamaları içinden ekip arkadaşları mesajlaşabilecek, ekran paylaşabilecek, görüntülü ve sesli konuşulabilecek. Office 2016, Sway olarak adlandırılan yeni uygulaması ve Windows 10 ile sunum formatına da yenilikler getirecek.

Şirkete özel bilgiler şirket içinde kalacak

office-2016-ozellik-1

Office 365 Grupları Outlook 2016 ile entegre bir şekilde çalışacak ve farklı gruplarda çalışılan kişilerle iletişim kurulabilecek. Önümüzdeki aylarda sunulacak Office 365 Planner ile işleri planlamak, yeni iş eklemek, iş bitiş tarihi belirlemek ve e-posta bildirilerini görmek mümkün olacak.

Word, PowerPoint, Excel ve Outlook’ta Office 2016 ve Office 365’e gelen yeni güvenlik mekanizması sayesinde BT hangi bilgilerin şirkete özel olduğunu belirleyerek bu bilgilerin şirket dışına çıkma riskini en aza indirebilecek. Kullanıcılar, kurumsal ağda değilken bile çoklu kimlik doğrulama sistemiyle belgelerine güvenli bir şekilde bağlanabilecek.

47 dil desteği ile gelecek

office-2016-ozellik-2

Office 2016 uygulamaları 47 farklı dilde hizmet verecek ve Windows 7 ve sonrasındaki işletim sistemlerinde kullanılabilecek. Bugünden itibaren Office 365 kullanıcıları üyelikleri kapsamında Office 2016 uygulamalarını indirebilecekler. Otomatik güncellemeler önümüzdeki aydan itibaren başlayacak. Office 2016 aynı zamanda bir seferlik satın alma şeklinde hem PC hem de Mac kullanıcıları için sunulacak.

Ana Sayfa » Mobil » Mobil Uygulamalar » Microsoft Office 2016 ’nın Tüm Özellikleri