Haziran 19, 2025

Bilkom’dan nex360 ile Servis ve Hizmet Sektöründe Yeni Dönem

Bilkom’dan Servis ve Hizmet Sektöründe Yeni Dönem: nex360 ile “Yeni Hizmet Deneyimi” Başladı

Bilkom, nex360 markasıyla servis ve hizmet deneyimini geleceğe taşıyor; ek garanti, bakım ve kurulum hizmetleriyle kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyor.

Teknoloji dünyasında değişen tüketici talepleri, ürünlerin sadece satın alınması değil, sürdürülebilir ve uzun ömürlü kullanımı yönünde şekilleniyor. Artan çevre bilinci ve kaynakların daha verimli kullanılması ihtiyacı, elektronik cihazların kullanım ömrünün uzatılması ve gereksiz atıkların azaltılması konularını öncelikli hale getiriyor.

Bilkom, bu değişen ihtiyaçları yakından takip ederek, teknoloji kullanımının çevresel etkisini azaltmaya yönelik sürdürülebilir yaklaşımlarını geliştiriyor. Elektronik ürünlerin daha uzun süre verimli ve güvenli kullanımı, hem bireysel ekonomiye katkı sağlıyor hem de elektronik atıkların azaltılması yolunda önemli bir adım oluyor.

Bu anlayışla hayata geçirilen nex360 markası, kullanıcıların teknoloji ürünlerinden maksimum faydayı sürdürülebilir şekilde almalarını amaçlıyor. Ek garanti, bakım ve profesyonel kurulum hizmetlerinden oluşan nex360, elektronik cihazların ömrünü uzatarak hem kullanıcı deneyimini iyileştiriyor hem de çevresel etkileri minimize ediyor.

nex360: Geleceğin Hizmet Platformu

Bilkom, müşteri memnuniyetini ve ürünlerin ömrünü artıracak servisler ile, teknolojiye sadece erişimi değil; aynı zamanda kullanımda maksimum faydayı hedefliyor. Çatı marka olarak konumlanan nex360, güncel olarak üç temel alt hizmetiyle hizmet sektöründe yeni standartlar belirlemeyi amaçlıyor:

  • nexGüvence: Cihazlarınıza Ekstra Koruma, Size Ekstra Güvence

nexGüvence ile ek garanti paketi ile üretici garanti süresi uzatılabiliyor. nexGüvence ile TCL TV, TCL Klima ve PlayStation cihazlarında üretici garantisi sona erdikten sonra +1, +2 ya da +3 yıl ek garanti imkânı sunuluyor. Bu hizmet sayesinde, cihazınız yetkili servis güvencesiyle daha uzun ömürlü ve masrafsız bir kullanım vadediyor.

Segway scooterlar için ek garanti hizmeti ise Türkiye’de bir ilk olarak başladı. Böylece Bilkom, mikromobilite alanında da sektöre yön veriyor ve kullanıcıların Segway markalı scooterlarını daha uzun süre güvenle kullanabilmesini sağlıyor.

  • nexBakım: Uzman Bakım, Uzun Ömür

nexBakım ile TCL Klima, PlayStation ve Segway cihazlarınız, yetkili servisler tarafından kapsamlı bakıma alınarak olası arızaların önüne geçiliyor, ürünlerinizin performansı ve ömrü artırılıyor. Özellikle Segway scooterlar için kapsamlı teknik kontrol ve bakım, mikromobilite kullanıcılarının yolculuklarını daha güvenli ve konforlu hale getiriyor.

  • nexKurulum: Akıllı Evler için Profesyonel Kurulum

nexKurulum hizmetiyle, Bilkom’un akıllı ev paketlerinde yer alan cihazlar, uzman ekipler tarafından evinizde kuruluyor ve kullanıma hazır hale getiriliyor. Akıllı ev paketleri ev güvenliğinden enerji tasarrufuna kadar farklı ihtiyaçlara yönelik çözümler, profesyonel kurulum sayesinde maksimum verim ve güvenlikle sunuluyor.

Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya,

“Yeni Hizmet Deneyim” olarak duyurdukları nex360 hakkında şunları söylüyor: “Teknolojide sürdürülebilir başarı için, satış sonrası servis ve müşteri deneyimi artık kritik önemde. nex360 markamızla, kullanıcıların ürünlerimizden en yüksek faydayı uzun yıllar boyunca güvenle alabilmesini hedefliyoruz. Özellikle Segway gibi mikromobilite markaları için sunduğumuz yenilikçi ek garanti ve bakım paketleriyle sektörde ilkleri gerçekleştiriyoruz. Hizmette mükemmellik, Bilkom’un yeni dönemdeki ana önceliği.”

nex360’ı www.nex360.com.tr web sitesi ve Instagram: nex360tr ile Linkedin: nex360tr sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz.