Ağustos 26, 2025

Büyük Alışkanlıklar ve Büyük Özgürlüklere: Go Grand

Çağla Şikel ve Çağlar Ertuğrul Opel Grandland Tutkularını Yeni Reklam Filminde İzleyicilerle Paylaşıyor!

 

Büyük Alışkanlıklar ve Büyük Özgürlüklere: Go Grand

 

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV segmentindeki amiral gemisi yeni nesil Grandland, Türkiye’deki yeni reklam kampanyasında Çağla Şikel ve Çağlar Ertuğrul’un baş rollerini paylaştığı iki farklı filmle izleyicilerin karşısına çıkıyor. Marka, Grandland tutkusunu özgürlük ve alışkanlık temalı iki güçlü hikâye üzerinden anlatıyor. “Go Grand” söylemi altında birleşen filmler, Opel Grandland’in özgürlüğü ve alışkanlığı buluşturan ruhunu vurgularken, izleyicileri hayatın her anını Grand yaşamaya davet ediyor.

Alman otomobil üreticisi Opel’in hibrit veya tamamen elektrikli güç seçeneği sunan modeli yeni nesil Grandland, Opel için farklı motor seçenekleriyle mobiliteyi daha da çekici hale getiren büyük bir adımı temsil ediyor. Opel’in Grandland tutkusunu özgürlük ve alışkanlık temalı iki güçlü hikâye üzerinden anlattığı Türkiye’ye özel yeni reklam filminin ilkinde Çağlar Ertuğrul, gizemli bir yolculuğa çıkıyor. Grandland’in ileri sürüş teknolojileri ve güvenlik özellikleri, yolculuğun özgürlük duygusunu zirveye taşıyarak yıldızların altında son bulmasını sağlıyor. Filmde Grandland’in geniş bagaj hacmi ve uzun yolculuklarda sunduğu pratik çözümler dikkat çekiyor. Ayrıca modelin sınıfının lideri Intelli-Lux HD LED® Pixel farları, gece sürüşlerinde mükemmel bir görüş sunarken, gelişmiş acil frenleme sistemi ve sürüş yardımcıları güvenliği en üst düzeye çıkarıyor. Tüm bu özellikler, Çağlar Ertuğrul’un yolculuğunu daha güvenli, daha keyifli ve daha özgür hale getiriyor.

Serinin diğer filminde ise Çağla Şikel’in Opel Grandland’le olan bağını ön plana çıkıyor. Film, Grandland’in sunduğu rahalık ve teknolojiyi, gündelik hayatın vazgeçilmez bir alışkanlığına dönüştürmesini duygusal bir tonda anlatıyor. Bu filmin hikâyesinde Grandland’in AGR onaylı ergonomik koltukları, uzun yolculuklarda dahi maksimum rahatlık sağlarken; masaj fonksiyonlu deri koltuklar günlük yaşamın yorgunluğunu alıyor. Panoramik cam tavan, ferahlık ve ışığı içeri taşıyarak yolculuklara eşsiz bir atmosfer katıyor. 550 litreden 1.645 litreye kadar genişleyebilen bagaj hacmi ise gündelik ihtiyaçlar için çok yönlü bir konfor sunuyor.

“Go Grand” çatı söylemi altında birleşen filmler, Opel Grandland’in sunduğu eşsiz özgürlüğü ve vazgeçilemeyen ruhunu vurgularken, izleyicileri hayatın her anını Grand yaşamaya davet ediyor. Publicis Groupe tarafından hazırlanan reklam filminin yönetmen koltuğunda Enis Baruh otururken prodüksiyon süreçlerini Zodiac üstleniyor.

 

KÜNYE

  • Reklamveren: Opel
  • Reklamveren Yetkilileri: Ahmet İçöz, Nihal Demirçelik, Merve Uysal, Tuğçe Elenalı, Simanur Özçam
  • Reklam Ajansı: Publicis Groupe
  • CCO: Volkan Dalkılıç
  • COO: Ezgi Ataseven
  • ECD: Gürkan Gürel
  • CD: Ali Can Baytok
  • Kreatif Grup Lideri: Kadir Temir, Hasan Calp
  • Kreatif Ekip: Murat Hazar, Zeynep Aydın, Baran Tapar
  • Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Nuran Rona
  • Müşteri İlişkileri Ekibi: Nuray Azuyar, Eren Erdil
  • Sosyal Medya Grup Lideri: Oğuz Kocaer
  • Sosyal Medya Ekibi: Dilvin Ertuğrul, Berrin Tokmak
  • Strateji Lideri: Zeynep Bortacina
  • Prodüksiyon Lideri: Arzu Köksal
  • Prodüksiyon Ekibi: Bengisu Doyuran, Azra Işıklar
  • Yapım: Zodiac Films
  • Yönetmen: Enis Baruh
  • Görüntü Yönetmeni: Birkan Yorulmaz
  • Medya Ajansı: Starcom
  • Influencer Ajansı: ICM Türkiye ve Hi-Five
  • PR Ajansı: Canyaş İletişim