Ekim 4, 2025





OMODA & JAECOO Eco-Expo Açılışa Hazırlanıyor!

OMODA & JAECOO Eco-Expo Açılışa Hazırlanıyor!

 

OMODA ve JAECOO Geleceğin Yaşam Tarzını Tek Noktadan Deneyimleme Fırsatı Sunacak!

 

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA ve JAECOO markaları, kullanıcılarıyla yeniden bir araya gelmeye hazırlanıyor. 17-22 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek 2025 OMODA & JAECOO Uluslararası Kullanıcı Zirvesi, “Ortak Yaratım, Entegrasyon ve Birlikte Varoluş” ekolojik vizyonu etrafında şekillenecek. “NeXt Cool” temasıyla düzenlenecek OMODA & JAECOO Eco-Expo alanı, sosyal, bağlamsal ve sürükleyici tasarımlar aracılığıyla marka ekosistemini araç ötesine taşıyacak.

 

Otomotiv sektörünün yenilikçi markaları OMODA & JAECOO, sektörün geleceğini ve sürdürülebilir ekosistemi destekleyen uygulama ve hizmetlerini kullanıcılarına tanıtmaya hazırlanıyor. Bu kapsamda 17-22 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 2025 OMODA & JAECOO Uluslararası Kullanıcı Zirvesi, “Ortak Yaratım, Entegrasyon ve Birlikte Varoluş” ekolojik vizyonu etrafında şekillenecek. Konferans; marka, teknoloji, kullanıcı, yaşam tarzı ve daha birçok boyutu kapsayan çok sahneli etkileşimli deneyimler sunacak.

Konferansın ana teması: NeXt Cool!

 “NeXt Cool” temasıyla düzenlenecek OMODA & JAECOO Eco-Expo alanı, sosyal, bağlamsal ve sürükleyici tasarımlar aracılığıyla marka ekosistemini araç ötesine taşıyacak. Küresel kanaat önderi tüketiciler ve influencerlar ile yetkili satıcılar ve çekirdek kullanıcılar; marka tanıtımları, etkileşimli oturumlar, yaşam tarzı deneyimleri ve trend belirleyen eğlencelerle kendilerini OMODA & JAECOO’nun savunduğu “daha iyi bir yaşam için yeni seçenek” anlayışının içinde bulacak. Eco-Expo, “kullanıcılarla birlikte oynamak, aracın ötesine geçmek” fikrini somutlaştıracak. “Marka Showroom’u”, “Marka Ekosistemi Deneyim Alanı” ve “Day C Night A Özel Parti” gibi etkinlikler aracılığıyla eco-expo; markanın mobilitenin ötesine uzanan boyutlarını bağlamsal, sosyal ve eğlenceli yollarla ortaya koyacak, kullanıcıları gündüz iş, gece sosyalleşme, açık hava maceraları ve daha pek çok farklı yaşam senaryosunda markayla buluşturacak. Ziyaretçiler, “İki Yaşam Tarzı, Tek Mağaza” model alanında akıllı perakende ile yaşam senaryolarının entegrasyonunu deneyimleyebilecek ve çıplak gözle görsel gösterim gibi etkileşimli teknolojiler aracılığıyla OMODA & JAECOO’nun otomotiv sonrası ekosistemdeki öncü başarılarını keşfedebilecek.

Marka kimliği kullanıcı odaklı!

OMODA & JAECOO Expo Alanı, markanın “Kullanıcı = Ekosistem” stratejisini yansıtıyor. OMODA & JAECOO; geniş ürün matrisi aracılığıyla evcil hayvan dostu seyahat, arazi keşfi ve trend oyun gibi çeşitli senaryoları kapsamanın ötesinde, küresel kullanıcılara pratik işlevlerden estetik tasarımlara kadar çeşitlenen kişiselleştirilmiş ifade çözümleri sunuyor. İleri görüşlü kişisel modifikasyon kitleri ve eko-yaşam tarzı ürünleri ile kullanıcı odaklı bu yaklaşım, aracın sınırsız senaryoları birbirine bağlayan bir merkez olmasını sağlayarak markanın “Araba + X”in sonsuz olanaklarını hayata geçirme misyonuna sadık kalıyor. Bir sergiden çok daha fazlası olan OMODA & JAECOO Eco-Expo alanı; ürün teknolojisini, marka ruhunu ve kullanıcı ihtiyaçlarını gerçekçi bir yaşam ortamında bir araya getiriyor. “Deneyim, sosyalleşme ve paylaşım” üçlü yapısı üzerine inşa edilen alan, kullanıcı odaklı bir marka kimliği sunuyor. Görsel ipuçları, ses uyaranları ve işbirlikçi sahne kurguları aracılığıyla oluşturulan “Aracın Ötesindeki OMODA & JAECOO Ekosistemi”, kullanıcıların rahat ve açık bir ortamda markayı doğal olarak tanımasını ve duygusal bağ kurmasını sağlayacak. “Birlikte Yarat, Birlikte Tanımla” temasıyla düzenlenecek 2025 OMODA & JAECOO Uluslararası Kullanıcı Zirvesi’nde, yepyeni AiMOGA Robot da ilk kez sahne alacak. O dönemde, sektörün öncüleri ve araç sahipleri bir araya gelerek geleceğin sonsuz olasılıklarını keşfedecek.