WIRED Artık Türkiye’de!
Dünyanın en saygın inovasyon ve kültür markalarından WIRED, Turkuvaz Medya iş birliğiyle 2026 yılı ilkbaharında okurlarla buluşacak.
Condé Nast lisansı altında yayınlanacak ve Turkuvaz Medya tarafından hayata geçirilen WIRED Türkiye, bugün resmi olarak duyuruldu. WIRED Türkiye, WIRED’ın küresel vizyonunu Türkiye’ye taşıyarak ülkenin teknoloji, bilim ve kültür ekosistemine yeni bir perspektif kazandırmayı hedefliyor.
1993 yılından bu yana WIRED; insanları teknolojiyle buluşturan, bu ilişkinin toplum, bilim ve ekonomi üzerindeki etkilerini irdeleyen öncü bir platform olmayı sürdürüyor. WIRED Türkiye; ABD, Birleşik Krallık, Orta Doğu, Meksika, Japonya, İtalya ve Çekya’nın da aralarında bulunduğu başarılı global edisyonlara katılarak markanın küresel topluluğunu sekiz pazara genişletiyor.
Turkuvaz Medya Dergi Grubu Genel Müdürü Yasemin Gebeş, yaptığı açıklamada; “WIRED gibi küresel ölçekte saygı gören bir markayı Türkiye’ye kazandırmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. WIRED Türkiye ile amacımız; Türkiye’de geliştirilen fikir ve ürünleri, kanıta dayalı analiz, eleştirel düşünce ve açık veri perspektifleriyle dünyaya sunmak. Okurlarımızı günün gürültüsünden sıyrılmaya, inovasyonun etik, ekonomik ve kültürel etkilerini tartışmaya davet edeceğiz.” şeklinde konuştu.
WIRED Türkiye; dijital ve basılı olarak iki ayda bir yayımlanacak, ilham veren röportajlara, kapsamlı kapak dosyalarına ve titiz analizlere yer verecek. Yeni edisyon ayrıca, WIRED’ın küresel çapta bilinen etkinliklerinin gücünü bölgeye taşıyarak ufuk açan, çığır açan içerikleri ve buluşmaları Türkiye’de hayata geçirecek.
Condé Nast İçerik Operasyonları Direktörü Christiane Mack ise iş birliği ile ilgili “WIRED’ı Türkiye’ye taşımak için Turkuvaz Medya ile ortaklık yapmaktan heyecan duyuyoruz. Bu lansman, WIRED’ın küresel otoritesini ve dijital erişimini daha da genişletiyor; bu birinci sınıf yayın markasını dijital olarak gelişmiş ve yenilikçi girişimler için canlı bir merkez olan Türkiye ile buluşturacağımız için çok heyecanlıyız.” dedi.










