Ekim 24, 2025




Amazon Türkiye’den yeni satış ortaklarına özel yüzde 95’e varan satış komisyonu fırsatı!

Amazon Türkiye’den yeni satış ortaklarına özel yüzde 95’e varan satış komisyonu fırsatı!

Amazon Türkiye’nin yeni satış ortakları için kaçırılmayacak hoş geldiniz kampanyası başladı. Kampanya kapsamında satıcı hesap kayıt tarihinden itibaren ilk 20 günde ürünlerini amazon.com.tr üzerinden listeleyen satış ortakları tüm kategorilerde geçerli yüzde 1 satış komisyonu ödeyerek, 90 gün boyunca standart komisyon oranlarında yüzde 95’e varan tasarruf sağlayabilecek.

Amazon Türkiye, girişimcilerin ve KOBİ’lerin işlerini büyütmelerine ve müşterilerine mükemmel bir alışveriş deneyimi sunmalarına destek olmak için özel bir kampanya başlattı.

Amazon.com.tr üzerindeki tüm kategorileri kapsayan bu özel kampanya kapsamında, Amazon’a yeni kayıt olan satıcılar yalnızca yüzde 1 satış komisyonu ödeyerek satış yapma imkânı kazanıyor. Kampanyadan faydalanmanız için tek yapmanız gereken, satıcı hesap kayıt tarihinden itibaren 20 gün içinde ürünlerinizi listelemek. Bu adımları tamamladığınızda, yüzde 1’lik düşük komisyon oranından yararlanabilir ve 90 gün boyunca standart komisyon oranlarında yüzde 95’e varan tasarruf elde edebilirsiniz.  Özellikle dijital ticarete yeni adım atacak girişimciler ve KOBİ’ler için bu fırsat, Amazon’da güçlü bir başlangıç yapmalarının önünü açacak.

31 Aralık 2025 tarihine kadar devam edecek kampanyanın koşullarına ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz. Eğer henüz Amazon satıcısı değilseniz, satıcı kaydı sayfası üzerinden hızlıca başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

“Girişimcilerin ve KOBİ’lerin e-ticarete güçlü şekilde başlamaları için büyük bir fırsat sunuyoruz”

 

Kampanya hakkında açıklama yapan Amazon Türkiye Pazaryeri Müdürü Ediz Habip, “Amazon Türkiye olarak öncelikli hedefimizden birisi girişimcilerin ve KOBİ’lerin dijital dünyada büyümelerine ve yeni pazarlara açılmalarına destek olmak. Bugün Amazon.com.tr’de faaliyet gösteren KOBİ’ler Amazon Türkiye aracılığıyla ürünlerini Amazon’un 21 küresel pazaryerinde milyonlarca müşteriye ulaştırıyor. Bu sayede sadece geçen yıl 700 milyon doların üzerinde ihracat platformumuz üzerinden gerçekleşti. Türkiye’nin üretim gücünü Amazon’un küresel satış altyapısıyla birleştirerek ülke ekonomisine katkı sağlamayı hedefliyoruz. Bu vizyonumuzun önemli bir adımı olan yeni kampanyamızın da daha fazla girişimcinin e-ticarete katılması için güçlü bir başlangıç noktası oluşturacağına inanıyoruz. Türkiye’deki işletmelerin Amazon ekosistemine daha fazla katılımı, işlerini büyütmelerine, markalaşma ve dijitalleşme alanlarında önemli bir ivme kazanmalarına yardımcı olacak. Böylelikle operasyonel kabiliyetlerini geliştirerek yurt dışına açılma potansiyellerini ortaya çıkarabilecekler.” dedi.

Satıcılar için lojistikten reklama tüm destekler Amazon’da

Amazon, düşük komisyon oranından faydalanma fırsatı sunduğu kampanyasının yanı sıra satıcıların işlerini büyütmelerine yardımcı olmak için çok sayıda destek hizmeti de sunuyor. İşte öne çıkan başlıca avantajlar:

  • Amazon Lojistik (FBA): Amazon Lojistik hizmetiyle Amazon Türkiye bünyesinde satış yapan KOBİ’ler ürünlerini anlaşmalı lojistik merkezlerinde depoluyor. Amazon, hazırlama, paketleme, hızlı teslimat ile gönderme süreçlerini onların adına yönetiyor ve bu siparişler için 7/24 müşteri hizmeti sağlıyor. Böylece kısıtlı kaynaklarla çalışan KOBİ’lerin işlerini büyütmelerini ve daha fazla müşteriye ulaşmalarını kolaylaştırıyor.
  • Prime etiketi: Amazon Türkiye satış ortaklarının Amazon Lojistik aracılığıyla sattığı uygun ürünler Amazon Prime hizmetinden faydalanıyor ve ürünleri Amazon.com.tr ve Amazon mobil uygulamasında daha görünür ve keşfedilebilir hale geliyor. Amazon Lojistik’ten faydalanan satış ortakları, Prime etiketi kazanan ürünleriyle müşterilere bedava ve hızlı teslimat ile ulaşma imkânı da yakalıyor.
  • Amazon Marka Kaydı: Ücretsiz olarak sunulan bu hizmet ile Amazon, tescilli bir ticari markası olan KOBİ’lerin fikri mülkiyetin korunmasına yardımcı oluyor.
  • Fikri Mülkiyet Hızlandırıcı (IP Accelerator): Amazon Türkiye’nin “IP Accelerator (Fikri Mülkiyet Hızlandırıcı)” programı, küçük ve orta ölçekli işletmeleri Türkiye’deki güvenilir fikri mülkiyet uzmanlarından oluşan bir ağla bir araya getiriyor ve KOBİ’lerin uzmanların sunduğu hizmetlere indirimli ücretler ile erişebilmelerini sağlıyor. Programa katılan işletmeler, ticari marka tescilleri düzenlenmeden önce Amazon’un marka koruma araçlarına da erişebiliyor.
  • Amazon Reklamlar: Markaların müşterilere nerede olurlarsa olsunlar ulaşmalarını sağlayan reklam çözümleri hem Amazon mağazasında hem de mağaza dışında alışveriş yapanlara erişim imkânı sunuyor. Müşterilerin zaman geçirmeyi tercih ettikleri platformlarda onların dikkatini çekerek, markaların farklı cihazlar, perakende ve medya kanalları üzerinden müşteriyle buluşmasını ve etkileşim kurmasını kolaylaştırıyor.