Sosyal Medya

Genel

BKM Kitap’ta Yeni Otomasyona Geçiş Rezilliği! Mağdurlar Artıyor!

BKM Kitap'ta Yeni Otomasyona Geçiş Rezilliği... BKM Kitap Binlerce müşterisini mağdur ediyor. Ne kitapları gönderiyor ne de ücretleri iade..

BKM Kitap’ta Yeni Otomasyona Geçiş Rezilliği! Mağdurlar Artıyor!

BKM Kitap’a güvenipte kitap alanlar özellikle bir kaç haftadır perişan oldu. Bunlar arasında maalesef bende varım…

BKM Kitap’tan sipariş verip, parasını ödeyen muhtemelen yüzler veya binlerce müşteri, şu anda ne sipariş ettikleri kitapları ne de mevcut siparişi iptal ederek ücret iadelerini geri alabiliyor!

İnanılacak gibi değil aslında buyük reklamlarla açılmış devasa büyüklükte mağazaları olan bir kitap Merkezinin bu yaptığına…

Mağdur olanlar ise, hem Twitter hesaplarından hem de şikayetvar gibi şikayet platformlarından sesini duyurmaya çalışıyor.

Elbette İlgilenen yok. BKM Kitap’a ulaşmak şu aşamada zaten mümkün değil. Telefonla ulaşmak isteyenler ise; uzun süre bekledikten sonra bizim aramamızı isterseniz 1’i tuşlayın diyerek bıraktıkları aramalarına da geri dönüş yapıldığında; telefonunuz hiç bilmediğiniz numaradan bir defa çaldıktan sonra siz daha açamadan yüzünüze kapanıyor ve peşinden sizi aradık ama ulaşamadık şeklinde bir SMS ile bilgilendirerek; sözüm ona amiyane tabirle “Gerçekten tam da kitabına uyduruyorlar”… BkmKitap etiketine bırakılan şikayet mesajlarından bazıları aşağında ve giderek artıyor…

Yine söylüyorum doğrusu anlaşılır bir durum değil… Özellikle Resmi Sitelerinde bu konuda kesinlikle bir bilgilendirme de yok…! Ama sipariş almaya devam…

 

BKM Kitap yetkililerin Mağdur ettiği müşterilerine gönderdiği – Sms mesajında aktardıkları ise şöyle;

“Değerli müşterimiz; yeni otomasyon sistemimizin entegrasyon süreci tamamlanmıştır. Siparişlerin sevkiyat süreci de hızlı bir şekilde başlamıştır. Siparişlerinizin (sipariş tarihine öncelik verilerek) olabilecek en kısa sürede tarafınıza ulaştırabilmek için ekip olarak haftasonu dahil büyük bir özveriyle çalışmaya devam ediyor, siparişinizi en kısa sürede tarafınıza ulaştırmayı planlıyoruz. Yaşanan gecikmeden dolayı tekrar özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz” deniliyor.

Maalesef BKM Kitap sorun şu ki, bu mesajı aldığımın üzerinde bir hafta geçmesine rağmen bende siparişimi alabilmiş değilim…

Bari düzgün bir açıklama yapın sitenizde…

Yine söylüyorum, gördüğüm kadarıyla da sipariş almaya devam ediyorsunuz. Buda bu aşamada daha fazla mağduriyet yaratıyor… Burada iyi niyet aramak mümkün değil…

Güncelleme: 03.10.2020 tarihi itibariyle sonunda ücret iadesi yaptılar…Bilginize… Ancak bir daha BKM kitap’tan alır mıyım? zorda kalmadıkça hayır! kötü bir ilk tecrübe oldu kendi adıma… saygılarımla.