Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

“CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”ne geri sayım başladı

Çağrı Merkezleri Derneği ev sahipliğinde 5 Ekim’de Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecek “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”ne geri sayım başladı.

“CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”ne geri sayım başladı

 

Çağrı Merkezleri Derneği ev sahipliğinde 5 Ekim’de Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecek “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”ne geri sayım başladı. Hazırlıklarının tüm hızıyla devam ettiği ve bin kişinin üzerinde katılım beklenen etkinlikte, Türkiye’nin son 2 yılına sektör penceresinden bakılırken dünyanın her yerinden sektör profesyonelleri sektörün evrimini yeni nesil müşteri deneyimi üzerinden masaya yatıracak. 

 

Çağrı merkezi iş alanı, teknolojinin çığır açan gelişimiyle birlikte 360 derece entegre müşteri deneyimi yönetimine dönüştü ve artık bu alana hizmet sunan teknoloji pazarını ve farklı pek çok iş modelini de içine almaya başladı. Özellikle, yapay zekâ ile birlikte gelinen noktada müşteri deneyimine bakış açısı evrim geçirirken çeşitli sektörlerden profesyoneller bu evrimi her yönüyle ele almaya hazırlanıyor. Dünyanın dört bir yanından CX profesyonelleri, Çağrı Merkezleri Derneği ev sahipliğinde 5 Ekim’de Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecek “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”nde çağrı merkezi sektörünün müşteri deneyimi yönetimi sektörüne dönüşümünü konuşmak için bir araya gelecek.

 

Müşteri deneyimi yönetiminde yeni nesil uygulamalar ve yaklaşımlar her yönüyle ele alınacak

 

Zirve kapsamında ana konuşmacılardan biri olan ve dünyanın önde gelen CX stratejistlerinden Ken Hughes “The Joy of CX: Understanding Modern Consumer Connections” başlıklı sunumunda; hızla değişen dünyada teknoloji sayesinde müşteriye sunulan ürün ve hizmetlerin benzerlik gösterdiğini ancak fark yaratan unsurun müşteri deneyimi yönetimi stratejileri ve uygulamaları olduğunu tüm yönleriyle ele alarak markaların müşterileriyle nasıl daha derin ve anlamlı bağlar kurabileceklerini paylaşacak.

Bir diğer ana konuşmacı olan değerli ekonomist ve yazar Mahfi Eğilmez ise; insanlığı nasıl bir gelecek bekliyor, hızla değişen dönüşen dünyada nasıl liderlere ihtiyaç var, başarı-başarısızlık kavramları gibi konuları içeren “Başarısızlığa Övgü” konuşmasıyla programda yer alacak.

Etkinlikte aynı zamanda “Müşteri Deneyimi Yönetiminde Yeni Çağ: Dijital Evrimin Epik Macerası”, “Müşteri Deneyiminde Geleceği Şekillendiren Trendler: Yenilikçi Uygulamalar ve Öncü Vizyonlar” ve “Yapay Zekâ ve İnsan Sinerjisi ile Kusursuz Müşteri Deneyimi Yönetimi” konulu 3 farklı panel, alanında olağanüstü başarılara imza atmış birbirinden değerli konuklar ve moderatörler eşliğinde gerçekleşecek.

 

“Yeni Nesil Müşteri Deneyimi Raporu 23” ile Türkiye’nin son 2 yılına sektör penceresinden bakılacak

 

Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Cemile Banu Hızlı, dernek olarak adımlarını dijital dönüşüme uygun şekilde hızlandırdıklarını ve sektöre ışık tutacak etkinlikler için çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek; “İş alanımızla birlikte dernek olarak biz de dönüşüyor ve bu dönüşümü tüm yönleriyle konuşacağımız büyük güne heyecanla hazırlanıyoruz. Bu evriminin bir sonucu olarak derneğimizin değişen yeni ismiyle birlikte kapsayıcılığını genişlettiğimiz, yeniden yapılandırdığımız derneğimizin değer önerilerini ve vizyonunu da bu önemli zirvede bine yakın ulusal ve uluslararası meslek profesyoneline ilk kez açıklayacağız” açıklamasında bulundu.  Çağrı Merkezleri Derneği liderliğinde PwC Türkiye araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin en kapsamlı pazar araştırması olan “Yeni Nesil Müşteri Deneyimi Yönetimi 23” raporunun sonuçları da zirvede açıklanacak.

 

Huawei, Mplus, Webhelp, EchoCCS, AloTech, Atos, Coorbiz, Sestek, Business World Global, Call Center Life, CX Mag, FinTechTime, Perakende.org ve Turizm İşletme Yatırım sponsorluğunda gerçekleşecek CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi ile ilgili detaylı bilgi için www.cx360kayit.cagrimerkezleridernegi.org adresini ziyaret edebilirsiniz.