Sosyal Medya

Otomobil

Dakikalık araba kiralama girişimi TikTak! 30 Farklı Model!

İstanbul’da 30 ilçeyi kapsayacak şekilde hizmet veren dakikalık araba kiralama girişimi TikTak, Türkiye’de araba fiyatlarının ve akaryakıt maliyetlerinin hızla arttığı bu dönemde, kullanıcılara sunduğu kiralama modeliyle arabaya erişimi kolaylaştırıyor.

Araba sahibi olmadan, araba konforunu her an yaşatan girişim “TİKTAK”

Dakikalık araba kiralama girişimi TikTak, 30 farklı model ve 3.000 arabasıyla büyümeye devam ediyor…

RABA SAHİBİ OLMADAN, ARABA KONFORUNU HER AN YAŞATAN GİRİŞİM: “TİKTAK”

İstanbul’da 30 ilçeyi kapsayacak şekilde hizmet veren dakikalık araba kiralama girişimi TikTak, Türkiye’de araba fiyatlarının ve akaryakıt maliyetlerinin hızla arttığı bu dönemde, kullanıcılara sunduğu kiralama modeliyle arabaya erişimi kolaylaştırıyor. 2020 Mayıs ayında faaliyete başlayan TikTak, 4,5 ay gibi kısa bir sürede ilave 1 milyon kiralama daha yaparak, 2 milyon kiralama adedine ve 150 bin aktif kiralamacı sayısına ulaştı. 

İstanbul’da faaliyet gösteren dakikalık araba kiralama girişimi TikTak, sunduğu kiralama modeliyle kullanıcılarının, araba sahibi olmalarına gerek kalmadan, şehir içindeki ulaşım ihtiyaçlarını karşılıyor.

TikTak’ta kullanıcılar, tercih ettikleri arabaları istedikleri yerden alıp, hizmet bölgesi içerisinde istedikleri yere bırakabiliyor ve yalnızca kullandıkları dakika kadar ücret ödüyorlar. Ayrıca, yakıta ve İspark otoparklarına ücret ödemiyorlar.

İstanbul’daki 30 ilçede 3.000 arabası ile hizmet sunuyor

Bireysel kullanıcıların yanı sıra kurumsal müşterilere de hizmet sunan TikTak, yarattığı esnek kiralama yöntemi sayesinde kısa bir sürede 2 milyon kiralama adedine ulaştı. 150 bin aktif kiralamacısı bulanan TikTak’ın 3.000 arabası bulunuyor. TikTak ayrıca, 30 farklı model ile en geniş araba çeşitliliğine sahip uygulama konumunda yer alıyor.

Ağustos ayında yatırımcılardan 3 milyon dolarlık yatırım alan TikTak, kısa sürede Avrupa’nın en büyük 10 araç paylaşım uygulamasından biri haline geldi. TikTak, 2022’de araba parkını büyüterek, yeni şehirlere açılmayı planlıyor. Şirket ayrıca, yeni hizmet modelleri ile faaliyet alanını genişletmeye de devam edecek.

Kullanıcılar ulaşım maliyetlerini daha doğru yönetiyorlar

TikTak’ın kurucusu Ersan Öztürk,

“İnsanlar artık ürün ve hizmetlere ulaşabilmek için paylaşım ekonomisi modellerini gündelik hayatlarının bir parçası haline getirdiler. Araba satın almanın maliyeti, İstanbul’da ulaşımda yaşanan zorluklar, toplu taşımadaki yoğunluk ve yetersiz taksi sayısı TikTak’ı, hızla tercih edilen ulaşım yöntemi haline getirdi.” dedi