Sosyal Medya

Yazılım

DİA E-Power ile yepyeni bir B2B e-ticaret deneyimi

DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay, DİA E-Power’ın B2B ve B2C’de üyelerine kolaylıklar sağladığını belirterek, “İşletmeler DİA E-Power ile e-ticarete kolayca başlayarak, hızla büyüme şansını yakalıyorlar."

DİA E-Power ile yepyeni bir B2B e-ticaret deneyimi

DİA’nın geliştirdiği e-ticaret altyapısı platformu DİA E-Power, özellikle B2B alanında her çeşit ürün ve sektöre uygun onlarca e-ticaret teması sunarken, işinizi geliştirmenizi sağlayacak tün teknolojik geliştirmeleri yakından takip ederek, tüm altyapı desteğini sağlıyor.

DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay, DİA E-Power’ın B2B ve B2C’de üyelerine kolaylıklar sağladığını belirterek,

“İşletmeler DİA E-Power ile e-ticarete kolayca başlayarak, hızla büyüme şansını yakalıyorlar. DİA E-Power’ın farklı sektörlerden firmaların  ihtiyaçlarını karşılayan yapısı, kolay yönetim paneli ile benzersiz bir B2B e-ticaret deneyimi yaşarken DİA ile entegre yapısı sayesinde tüm süreçlerini de kolayca yönetebiliyorlar. İşletmeler, teknolojik detaylara takılmadan, sadece e-ticaretteki ürünlerinin satışıyla ilgilenebiliyorlar. Otomotivden, hırdavata, kırtasiyeden kimyaya kadar birçok sektöre özel çözümleri nedeniyle DİA E-Power tercih ediliyor ” dedi.

DİA E-Power’a, B2B’den sonra B2C’de de uluslararası trendlere uygun güncellemeler yaptıklarının altını çizen Onay,

“Artık üyelerimiz, DİA aracılığı ile daha çok müşteriye ulaşıp, ürünlerini sadece bayilerine değil, son tüketiciye de ulaştırabilecekler. Böylece kazançlarını artırabilecekler. Öte yandan DİA B2B, basitten karmaşığa tüm organizasyon yapılarına ve farklı bölüm ve izin düzeyi ihtiyacı olan firmalara yönelik olarak geliştirildi. Yeni versiyonumuzda aynı özellikleri ve kolaylıkları B2C işletmelere de sunmaya başladık.” şeklinde konuştu.