Sosyal Medya

Yazılım

DİA Yazılım’ın Yeni İnsan Kaynakları Müdürü Gülşah Genç Oldu

Kurumsal yönetim sistemi yazılımları ve bulut teknolojisi avantajı ile müşterilerinin maliyetlerini düşürüp, verimliliklerini artırmasını sağlayan DİA Yazılım’ın yeni İnsan Kaynakları Müdürü Gülşah Genç oldu.

DİA Yazılım’ın Yeni İnsan Kaynakları Müdürü Gülşah Genç Oldu

Kurumsal yönetim sistemi yazılımları ve bulut teknolojisi avantajı ile müşterilerinin maliyetlerini düşürüp, verimliliklerini artırmasını sağlayan DİA Yazılım’ın yeni İnsan Kaynakları Müdürü Gülşah Genç oldu.

Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi mezunu olan Gülşah Genç, halen Hacettepe Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Bilgi Araştırmaları Anabilim Dalı’nda Bilgi Yönetimi yüksek lisansı yapmaktadır.

DİA Yazılım’ın yeni İnsan Kaynakları Müdürü Gülşah Genç

Kariyerine Milli Eğitim Bakanlığı’nın mavi yaka personel alımında başlamış, 7 yıl boyunca kurumun tüm insan kaynakları süreçlerini yürütmüştür. Genç, daha sonra bilişim sektörüne geçiş yaparak Kronos Bilişim, Proven Bilişim Teknolojileri ve Promet Bilgi Sistemleri’nde insan kaynakları departmanında görev almıştır. Gülşah Genç Ağustos 2021 itibariyle, DİA Yazılım’da İnsan Kaynakları Müdürü olarak göreve başlamıştır.

DİA Yazılım AŞ: 2004 Yılında KOSGEB Teknoloji Geliştirme Desteği ile ODTÜ Teknokent’te kuruldu. Ticari yönetim sistemi olarak her sektörden KOBİ’nin iş yönetim süreçlerini kontrol ve takip etmelerini sağlayan, birbirine entegre çalışan ticari yazılımlar için çalışmaktadır. TÜBİTAK ve Avrupa Birliği destekli uluslararası Ar-Ge projelerinde yer alarak sürekli Ar-Ge yeteneğini geliştirmektedir. Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) yazılımı olarak, muhasebeden üretime, stok-depo yönetiminden diğer tüm satış ve satın alma süreçlerine kurumların iş süreçlerine verimlilik ve hız katmayı amaçlayarak yola çıkmıştır. Tamamen DİA Yazılım AŞ. tarafından geliştirilmiş özel bir altyapı üzerinde ve bulut teknolojisi ile çalışan DİA, SaaS (Software As A Service – Hizmet Olarak Yazılım) modeliyle pazarlanmakta ve KOBİ’lerin maliyetlerini düşürmekte, verimliliklerini arttırmaktadır.