Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Dijital Santral: Doğuş Otomotiv’den Dijital Dönüşüm yolunda yeni bir uygulama

Temellerini 2017 yılında attığı Dijital Dönüşüm Sürecinde hızla ilerleyen Doğuş Otomotiv, yeni bir çalışmayı daha hayata geçirdi: Dijital Santral Projesi. 

Doğuş Otomotiv’den Dijital Dönüşüm yolunda yeni bir uygulama : Dijital Santral

Temellerini 2017 yılında attığı Dijital Dönüşüm Sürecinde hızla ilerleyen Doğuş Otomotiv, yeni bir çalışmayı daha hayata geçirdi: Dijital Santral Projesi. 

Santral sistemini yenilemek isteyen tüm Yetkili Satıcı ve Servislere de adapte edilebilen projeyle Doğuş Otomotiv müşterilerine kesintisiz iletişim ve üst düzey deneyim imkanı sağlanıyor.

Doğuş Otomotiv’in dijital dönüşüm yolculuğu tam hızıyla devam ediyor. 2017 yılında Dijital Dönüşüm Departmanı’nın kurulmasıyla başlayan süreçte, Makine Öğrenimi, Yapay Zeka (ML – AI) kullanımının yaygınlaştırıldığı, veriye dayalı analitik, hızlı ve yeni dijital iş modellerinin geliştiren marka, şimdi de Dijital Santral Projesi çalışmasını uygulamaya aldı.

Dijital iletişim altyapısı sistemlerinin iyileştirilmesini sağlamak amacıyla Vodafone ortaklığıyla hayata geçirilen “Dijital Santral Projesi”, santral sistemini yenilemek isteyen tüm Yetkili Satıcı ve Servislere de kolayca adapte edilebiliyor ve sistemden yararlanmalarına imkan tanıyor.

Proje, Doğuş Otomotiv müşterilerine kesintisiz iletişim ve üst seviyede deneyim sunabilmek amacıyla, iletişim sistemi altyapısının yenilenmesi odağında ele alınan çalışmaları kapsıyor.

Birçok avantajı beraberinde getiriyor

Network altyapılarının yenilenmesinin ardından kurulan yeni santral sistemi, halihazırda ve gelecekte yapılması planlanan tüm dijital iletişim projelerinin hızlı ve kolay bir şekilde adaptasyonuna da olanak sağlıyor. Proje sayesinde; Dijital (Bulut) Santral Özellikleri ve kazanımları, görüşmelerin kayıt altına alınarak gerekli durumlarda dinleme yapılabilmesi, hızlı uygulanabilir IVR menülerinin tasarlanabilmesi, Turkuaz (Doğuş Otomotiv entegre bilgi sistemi) entegrasyonu ile arayan müşterinin tanıması, ismi ile hitap edilebilmesi, CRM Projelerine kolay entegrasyon sağlanarak, aranan müşterilerin takibi ve projelerin kalite ölçümünün yapılabilmesi gibi avantajlar elde ediliyor. Sistem müşterinin sesli mesaj bırakabilmesi ve en son görüşme yaptığı kişiye yönlendirilmesi gibi hizmetleri de sunuyor. Detaylı anlık çağrı raporları sayesinde cevapsız çağrılara aynı gün geri dönüş yapılabilmesi ve cevap vermeyen telefon numaralarının görüntülenebilmesi gibi imkanlara sahip sistemde, birden çok bölgeye sahip olan bayilerin tek bir rehber üzerinden birbirlerine ulaşabilmeleri ve ücretsiz olarak konuşabilmeleri de sağlanıyor.

Ek uygulama Softphone ile Müşterilerin yanı sıra Çalışan Memnuniyeti de Hedefleniyor

Projeye ek olarak uygulamaya alınabilen Softphone uygulaması da telefon görüşmelerinin bilgisayar üzerinden yapılabilmesini, müşteri aradığında ya da arandığında müşteri kartının otomatik açılabilmesini ve danışmanın molada ya da izinde olduğu zamanlarda kendisine düşen çağrıları askıya alabilmesini sağlıyor.

Operasyonel Verimlilik Artacak

Doğuş Otomotiv’in tüm marka ve yetkili satıcılarıyla entegrasyonunu sağlayan bilgi sistemi Turkuaz‘a uyumlu çalışarak izinli müşteriler için veri toplama, veri analizi, raporlama ve dijital uygulamalara uyumluluğa imkân veren sistem sahada çalışanlar için de avantajlar sunuyor. Proje kapsayıcılığıyla operasyonel verimliliğin artmasına katkıda bulunacak. Bütün cihazların network altyapılarına dâhil olması sayesinde 7/24 herhangi bir sorun anında fark edilerek çözüm için harekete geçilebilecek.