Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

EdenRed Ticket Restaurant! Müşteri Hizmetlerinize Ücret İadesini Sormak Neden İmkansız!

Edenred müşteri hizmetleri neden ulaşılmazı oynuyor. Telefonla müşteri hizmetleri numarası 444 22 66  0850 222 22 66'yı aradığımızda ise menülerde herhangi bir müşteri hizmetleri ile ile ilgili bir yetkiliye ulaşma seçeneği yok.. Peki Alışverişimizde iptal edilen işlem olduğunda bu ücretin iadesini biz nasıl soracağız? Neden 10 gün bazıları 20 gün sürüyor bu süreç?  Bunu bana biri anlatsın! Bu nedir? Ulaşılmayan müşteri hizmetleri mi olur? Edenred'e sesleniyorum.. Bunun bir kısa yolu yok mu? (Sesimizi Duydular!)

EdenRed Ticket Restaurant! Müşteri Hizmetlerine Ulaşmak Neden İmkansız!

Edenred müşteri hizmetleri neden ulaşılmazı oynuyor. Telefonla müşteri hizmetleri numarası 444 22 66  0850 222 22 66’yı aradığımızda ise menülerde herhangi bir müşteri hizmetleri ile ile ilgili bir yetkiliye ulaşma seçeneği yok.. Peki Alışverişimizde iptal edilen işlem olduğunda bu ücretin iadesini biz nasıl soracağız? Neden 10 gün bazıları 20 gün sürüyor bu süreç?  Bunu bana biri anlatsın! Bu nedir? Ulaşılmayan müşteri hizmetleri mi olur? Edenred’e sesleniyorum.. Bunun bir kısa yolu yok mu?

Biliyorsunuz, mobil uygulamaların kullanıcı dostu olması konusunu her zaman önemsiyorum. Ancak Edenred Ticket Restaurant uygulamasının kullanımı konusunda bir sıkıntı yok, Ancak geçtiğimiz günlerde Çağrı Marketten 28.09.2024 tarihinde yaptığım alışveriş kasadaki fiyat farklılığı yüzünden iptal edildi ve kartınıza iade olacak denildi.

Aradan 10 gün geçti Çağrı market tarafına gittim sordum. Bizim tarafımızdan ücret iadesi yapıldı denildi. Ancak Ticket Restaurant ile görüşmemiz gerektiğini ve onların karta iade sürecinin uzun sürebileceğini bu yüzden müşteri hizmetleri ile konuşmamız gerektiği belirtildi.

Evet sıkıntı da burada başlıyor!!!

Ticket Restaurant’a kardeşim şu alışverişim iade oldu. Ücreti kartıma ne kadar sürede yansır? diye soracak ne bir email adresi var. Ne de ilgili müşteri hizmetleri telefonundaki menülü seçeneklerde bu konuda bir seçim yer alıyor.

Sitesine baktığımda ise iletişim kısmında sadece Ticret Restaurant Müşterisi olmak isteyenler için bir İletişim seçeneği gördüm ben.

Sayın Edenred Yetkilileri, Kullanıcınız size meramını nasıl anlatabilir?

Alt tarafı bir şey soracağız ama ulaşılmayan bir müşteri hizmetleriniz var.

Edenred bu konuda bir seçenek koyamıyor mu? Varsa buna nasıl ulaşabiliriz? Lütfen biri açıklasın!

Saygılarımla,

Behti

 

EdenRed Kurumsal’dan bu konu hakkında detaylı bir bilgi verildi! (12 Ekim 2023 10:30)

EdenRed Kurumsal İletişim’den Hakan Bey aradı, öncelikle sesimizi duyup konuyu değerlendirdikleri için kendilerine teşekkürlerimi sunuyorum.

Bahsettiğimiz sürecimizde aslında 3 aşamalı bir sorun var,

1. Sorun  – Müşteri Hizmetlerine Kolay Ulaşamama Sorunu!

Öncelikle müşteri hizmetlerine kısa yoldan ulaşamama konusunda ilgili aksiyonu başlattıklarını, bu durumun kurum içinde ilgilere iletildiğini ve böyle bir sorunun kısa zamanda giderilmesi için çalışmanın başlatıldığını ifade ettiler.

2. Sorun – Kasiyerlerin Yanlış Yönlendirmesi yada Eksik Bilgilendirmesi

İkinci mesele market kasiyerlerinin bu konuda yönlendirme ve bilgilendirme yaparlarken, konuyu Kredi Kartı iade süreci ile ilgili karıştırmaları. Hakan Bey’in ifade ettiğine göre aslında EdenRed Ticket Restaurant işlemlerinin yani QR Kod işlemlerinde; iade işlemlerinin anında yapıldığını belirttiler.

Benim özelimdeki durum içinde aslında iade işleminin toplam bakiyeye yansıdığı fakat benim bunu Mobil Uygulamadaki bir eksiklikten dolayı göremediğimi yada farkına varamadığımı ifade ettiler.

Evet sanırım esas sorunda burada!

Şu andaki EdenRed Mobil Uygulamasında ki ben onu kullanıyorum. Mobil uygulama hareketlerinde iptal edilen işlem, bakiye hareketlerinde kesinlikle görünmüyor.

Eğer siz iptal edilen işlem öncesi toplam bakiyenizin Kaç TL olduğunu bilmiyorsanız. Daha sonra iade edilen ücretin bakiyenize yansıdığını görme şansınız kesinlikle yok. Aşağıda iptalin yansımamasını gösteren mobil resim..

 

Burada mobil tarafta bu geri bildirim yazımızdan sonra bir geliştirme yapılacağını da sizinle paylaşmak istiyorum. (Sürecin geliştirilmesi adına bir faydamız olduğuna sevindim doğrusu…)

Sonuç olarak,

  • EdenRed‘e öncelikle ilgili davrandıklarları için teşekkür ediyorum.
  • Mobil Uygulama tarafında ve özellikle telefonla merâmımızı anlatabilmek adına yapılacak geliştirmeleri merakla beklediğimizi de ifade etmek istiyorum.
  • Bu geliştirmeler yapılancaya kadar özellikle ücret iadesi, yani alışveriş iptali yapmışsanız, bir önceki toplam bakiye ve o işlem sonrası toplam bakiyenizi karşılaştırmanız önemli, muhtemelen ücretin iadesini belki işlem olarak görmemiş olsanızda toplam bakiyenizin aynı kaldığını görebilirsiniz.!

Süreçlerin daha iyi olması dileğiyle

Saygılarımla,

Behti