Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Herkesin bir asistanı olacak, LetSign Platformunun özellikleri?

E-imza ve onay süreçlerinin farklı kurumlar veya bireyler arasında sağlıklı bir şekilde gerçekleşmesi için yeni çözümler arayan şirketlerin..

Herkesin bir asistanı olacak

Günlerce süren imzalama süreçleri artık emek, zaman ve nakit kaybına neden olmayacak. İşlerin aksamasını veya beklemesini istemeyen bireyler ve şirketler, imza ve onay süreçlerini tek platformda hızlı ve kolay şekilde üstelik doğa ile iş birliği içerisinde yapabilecek.

İmzalama ve onay süreçlerinin elektronik ortamda gerçekleştirilmesi başta insan kaynağı olmak üzere; zaman, kargo, kâğıt, kırtasiye gibi alanlarda tasarruf sağlıyor. E-imza ve onay süreçlerinin farklı kurumlar veya bireyler arasında sağlıklı bir şekilde gerçekleşmesi için yeni çözümler arayan şirketlerin gereksinimini LetSign platformu çözüyor.

Dijital dünyadaki akıllı asistan 

İş hayatında mobilite eğilimin giderek kendine daha fazla yer bulduğu günümüzde LetSign dijital dünyaya uyum sağlamak isteyen yenilikçi şirketlerin ihtiyaçlarına göre tasarlandı. LetSign, günler süren imzalama işlemlerini kısa bir sürede bitirme olanağı sunuyor. Platformdaki LetAssistant ve LetsChat özelliği, kullanıcılara belge üzerinde karşılıklı yazışma ve sürecin takibiyle ilgili destek sağlıyor.

Herkesin bir asistanı olacak, LetSign Platformu bu sorunu çözüyor!

Takip ediyor, raporluyor

LetSign, dokümanlar üzerinde karşılıklı yorum yapabilme konforu sunuyor. Doküman üzerinde çalışan firmalar veya kişiler LetsChat özelliği sayesinde görüşlerini dijital ortamda birbirlerine aktarabiliyor. LetAssistant ise iş akış dosyaları takip ediyor, hatırlatmaları yapıyor ve kullanıcıya süreç raporu sunuyor.

Mobil dünya için ideal

Mobil çalışma olanağının önem kazandığı dijital çağda, LetSign Ekspres, karşılıklı imza gerektiren işlerde, mobil çalışanlar için de oldukça hızlı, kolay ve nitelikli bir paket. İmzası talep edilen kişinin üye olma zorunluluğu bulunmuyor. Böylece ilgili kişi platforma üye olmadan dokümanı inceleyebiliyor, Letchat ile görüşlerini aktarabiliyor ve imzalayabiliyor.

Evden çalışanların ihtiyaçlarına göre tasarlandı

LetSign Profesyonel ise birden çok imzalama sürecine sahip şirketler için geliştirilmiş, kurumun ihtiyacına göre seçebileceği paketlerden oluşuyor. LetSign Profesyonel, imza döngüsüne giren tüm dokümanların imzacılar ve parafçılar arasında iletimini, imzalanmasını ya da onaylanmasını sağlıyor. Çalışanların vekil imzacı belirleme, sıralı ya da paralel imza seçimi yapabilme ve dip not ekleme gibi ihtiyaçlarını da karşılayan LetSign Profesyonel modülü, kendini sürekli geliştiren bir yapıya sahip. LetAssistant ise uygulama üzerinden başlatılan iş akışları hakkında hatırlatmalar yaparak kullanıcıyı bilgilendiriyor.


LetSign hakkında:

LetSign, şirketlerin sözleşme hazırlama, imzalama ve imza yönetimini kolaylaştırmak için tasarlanmış akıllı bir platformdur. Platform, farklı modül seçenekleriyle karşılıklı imza veya onay gerektiren dokümanların tek bir platform üzerinden paylaşılmasını, dokümanlar üzerinde karşılıklı yorum yapılmasına olanak sağlamaktadır. Tüm imzalama ihtiyaçlarına çözüm sunan bulut tabanlı LetSign, dokümanların elektronik veya mobil imza ile imzalanmasını ve hedef sistemlere aktarılmasını mümkün kılarak iş yapma süreçlerini hızlandırmakta ve kullanıcıların hayatını kolaylaştırmaktadır. Mobil kullanım olanağıyla her yerden ve her cihazda elektronik imzalamanın kolaylığını sunan LetSign, yenilikçiliği ile birlikte kullanıcıları adına ağaç dikilmesini sağladığı için çevreye de değer katan bir çözümdür. LetSign, ekolojik ayak izini azaltıp WWF-Türkiye kriterlerine uyum sağlayarak “Yeşil Ofis” diploması almaya hak kazanan E-GÜVEN tarafından geliştirilmiştir.