Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

IFS, Gartner Quadrant’ta 7. Kez Lider

Endüstrilere özel tasarımları, yenilikçi yaklaşımları ve eksiksiz olarak sunduğu uçtan uca servis yönetimi (FSM) çözümü ile büyük ölçekli şirketlerin tüm ihtiyacını karşılayan IFS, 2022 Saha Servis Yönetimi için Gartner Magic Quadrant raporunda 7. kez liderliği elde etti.

IFS, Gartner Quadrant’ta 7. Kez Lider

IFS, Gartner®’ın hazırladığı Saha Servis Yönetimi için Magic Quadrant™ Raporunda 7. Kez Zirveye Yerleşti.

Endüstrilere özel tasarımları, yenilikçi yaklaşımları ve eksiksiz olarak sunduğu uçtan uca servis yönetimi (FSM) çözümü ile büyük ölçekli şirketlerin tüm ihtiyacını karşılayan IFS, 2022 Saha Servis Yönetimi için Gartner Magic Quadrant raporunda 7. kez liderliği elde etti.

 

Pazarın ihtiyaçları, şirket stratejileri ve yeteneklerinin kapsamlı bir şekilde değerlendirildiği 2022 Saha Servis Yönetimi için Gartner Magic Quadrant raporunda tüm kategorilerde öne çıkan IFS, bir kez daha lider seçildi ve böylece üst üste 7 yıl liderliğini korumuş oldu. Dünya genelinde üretim, dağıtım, servis ve bakım-onarım yapan şirketler için entegre Kurumsal İş Uygulamaları (ERP/EAM/FSM) geliştiren IFS’in bu başarısında şirketin düşünce lideri olarak konumlanması, istikrarlı şekilde artan geliri, ürün genişliği ve derinliği etkili oldu.

IFS’in Gartner Magic Quadrant 2022 raporunda 7. kez lider olmasıyla ilgili konuşan IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk,

“Şirketler özellikle pandemi dönemi ile birlikte değişen koşullara kolayca uyum sağlayacak bir dönüşüme ihtiyaç duyduklarının iyice farkına vardılar. Ancak, yeni dünya düzeninde başarılı olabilmek için ürün, insan kaynağı ya da güçlü bir teknolojiye sahip olmak artık yeterli değil. Bu yeni düzende başarının yolu, verimli ve yenilikçi bir iş modeli oluşturmaktan geçiyor. Bunu başaranlar, pazara öncülük eden şirketlere dönüşebiliyor. IFS olarak, hizmet verdiğimiz müşterilerimize bu iş modeline ulaşmanın kapılarını açıyoruz. Bu yolda, 40 yılı aşan global tecrübemiz bizi, Gartner Magic Quadrant 2022 raporunda olduğu gibi üst üste elde edilen başarılara taşıyor” dedi.

 

IFS, şirketlerin yeni gelir kaynakları yaratmaları, sonuç-odaklı iş modelleri geliştirmeleri ve müşterilerine daha iyi hizmet sunabilmelerinin temel noktasının servis yönetimi olduğuna inanıyor. IFS’in son yıllarda saha servis yönetimine yoğunlaşması, bünyesine kattığı alanının en iyisi şirketler, uzman kadrosu ve her zaman müşterilerini daha ileriye götürme arzusu, bu başarının ardında yatan etkenleri oluşturuyor. IFS Servis Yönetimi Başkanı Marne Martin konuyla ilgili “IFS olarak temel odağımız, şirketlerin IoT, makine öğrenimi, kestirimci bakım ve birleştirilmiş gerçeklik dahil olmak üzere en son yeniliklerden yararlanarak şirketlerini geleceğe taşımlarına yardımcı olmaktır. Bu yaklaşımımız bizi rekabette en üst sıraya taşıyor” diyor.

Gartner Magic Quadrant for Field Service Management 2022 çalışmasının tamamına bu adresten erişebilirsiniz. www.ifs.com/about/resource-library/gartner-mq-fsm-2022