TeknoTalk

iOS 14.5+: Adjust ve TikTok ile başarının sırları rehberi yayınlandı!

Adjust ve TikTok, “iOS 14.5+: Adjust ve TikTok ile başarının sırları” rehberini yayınladı!

Yeni yayınlanan rehber, App Tracking Transparency’nin (ATT) kullanıma sunulmasının ardından reklam harcamalarında iOS’ten Android’e geçişi ve pazarlamacılar için kullanıcı gizliliği analizlerini inceliyor Bazı Bölgelerde %50’ye Varan Kullanıcı Onayı Oranlarının altı çiziliyor.

Mobil pazarlama analitik platformu Adjust ve dünyanın en önde gelen kısa formatlı video platformu TikTok, işbirliği içinde hazırladıkları iOS 14.5+: Adjust ve TikTok ile başarının sırları rehberini yayınladı. Bu rehber mobil pazarlamacıların, geliştiricilerin ve reklamverenlerin mobil alanda sürekli gelişen kullanıcı gizliliği dünyasına dair bir haritaya sahip olmalarına yardımcı olacak içgörüler ve en iyi yöntemleri içeriyor. ATT kullanıcı onayı oranları farklı bölgeler arasında %17 ile %50 arasında değişiklik gösterdiğinden, rapor ayrıca stratejileri daha iyi şekillendirmek ve farklı ülkeler arasında en iyi yöntemlerin hangileri olduğunu karşılaştırmak için bölgeler ve pazarlara göre farklılıkları da ayrıntıları ile ortaya koyuyor.

Adjust’ın CPO’su Katie Madding, “iOS 14.5’in kullanıma sunulması, mobil pazarlama endüstrisinde kullanıcı kazanımı ve attribution’ın geleceği hakkında endişeleri gündeme getirdi, ancak verilere bakıldığında bu etkilerin beklendiği kadar şiddetli olmadığı ortaya çıkıyor” diyor. “Reklamverenler, gizlilik odaklı mobil pazarlamayı benimseyerek ve uygulama ekosisteminin tamamına fayda sağlayan sektör lideri çözümler ile müşteri güvenini korurken büyümeye devam edebilir.”

Adjust ve TikTok’un iOS 14.5+ rehberi, çağımızın sürekli değişim içindeki gizlilik odaklı ortamında başlatılan kampanyalar için kullanıcı onayları, dönüşüm değeri ölçümlemesi içgörüleri ve en iyi yöntemlerin ipuçlarını bir araya getiriyor. Rehberde ayrıca iOS 14.5+ için optimum hesap ayarları, reklam grupları için en iyi yaklaşımlar ve optimizasyon çözümleri de dahil olmak üzere TikTok’ta kampanya yayınlamak için en iyi yöntemleri ve ipuçlarını da sunuyor.

Ana bulgulardan bazı noktalar:

Türkiye, %33 ile en çok kullanıcı onayına sahip 7. ülke konumunda.

TikTok Ekosistem Partnerlikleri Başkanı Melissa Yang,

“Mobil pazarlama gelişmeye devam ediyor. Yaşanan değişikliklere en iyi şekilde adapte olmak için reklamverenlerimiz ve iş ortaklarımızla birlikte özel çözümler ve optimizasyon yöntemleri geliştirirken, kullanıcılarımıza tamamen güvenli bir platform sağlama amacımızda kararlıyız” diyor. “Raporumuzda en güncel bilgileri sunmaktan ve pazarlamacıların TikTok topluluğuyla anlamlı bir şekilde etkileşime geçebilecekleri bir mecra oluşturmaya devam etmekten heyecan duyuyoruz.”

Daha ayrıntılı bilgi için iOS 14.5+ rehberini buradan indirebilirsiniz.

Exit mobile version