Sosyal Medya

Genel

Konfor Mood ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunuyor

Modern çizgisi, teknoloji ve kaliteyi bir araya getiren trend koleksiyonlarıyla öne çıkan Konfor, Türk mobilya sektöründe 45. yılını kutluyor.

Konfor Mood ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunuyor

 

45 yıldır yaşam alanlarının Konfor’u

Konfor Mood ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunuyor

 

Modern çizgisi, teknoloji ve kaliteyi bir araya getiren trend koleksiyonlarıyla öne çıkan Konfor, Türk mobilya sektöründe 45. yılını kutluyor. Bu özel yılda özgün ve kişiselleştirilmiş kullanıcı deneyimini önceliğine taşıyan Konfor, Konfor Mood’u hayata geçirdi. Konfor Mood’u tüm Konfor mağazalarında konumlandıran marka, bu konsepte özel olarak geliştirilen aplikasyonu aracılığıyla hem mağazalarında hem de ev rahatlığında kullanıcısına koltuğunu tasarlama imkanı sağlıyor.

 

Türkiye’nin en büyük mobilya üreticilerinden olan Konfor A.Ş, Konfor Mobilya ve Konfor Yatak markalarıyla sektörde bu yıl 45.yılı geride bıraktı. 60 bin metrekarelik kapalı alana sahip fabrikasında, değişen müşteri beklentilerine yönelik üretimini gerçekleştiren Konfor’un son yeniliği Konfor Mood oldu. Kullanıcıların kendi koltuğunu tasarlamasına imkân vererek, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sağlayan uygulama “Tarzını seç, konforunu seç, modunu seç” gibi sorulara verilen yanıtlarla kullanıcıların, koltuğunun stilini, konfor seviyesini, modunu; sonrasında da ayağını ile kumaşını seçmesine ve dilerse puf ve berjerlerle kombinlemesine yardımcı oluyor.

Konfor A.Ş Marka ve Pazarlama Direktörü Özkan Özkul

Yaşam tarzına en uygun koltuğu öneriyor

Konfor’un 45. yılı için çok heyecanlı ve mutlu olduklarını belirten Konfor A.Ş Marka ve Pazarlama Direktörü Özkan Özkul, şöyle konuştu:

“Konfor olarak, müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlayarak buna uygun çözümler üretiyoruz. 45 yıllık başarımızın temelinde de bu yaklaşım var. Sektörde bir ilk özelliğini taşıyan Konfor Mood uygulamamız da bu şekilde ortaya çıktı. Günümüzde kullanıcılar kişiselleştirilmiş, kendilerine özgü ürünleri kullanmayı tercih ediyor ve mobilya trenlerinde de daha çok bu yönde bir eğilim olduğunu gözlemliyoruz. Buradan yola çıkarak, kullanıcılarımızın tamamen kendi koltuğunu ve konforunu oluşturabileceği Konfor Mood ile kişiselleştirilmiş satın alma deneyimini hayata geçiriyoruz. Konfor Mood’u tüm mağazalarımıza kiosklar aracılığıyla yerleştirdik.  Bu konsepte özel olarak geliştirilen aplikasyonumuzla da daha fazla kişi tarafından deneyimlenmesi mümkün olacak” dedi.

45.yılında mobilya alanında en büyük entegre üretim tesisi

Son teknoloji desteğiyle değişen müşteri beklentilerine yönelik üretimine tüm hızıyla devam eden Konfor, 45.yılında İzmir Kemalpaşa Bağyurdu fabrikasını 165 bin metrekarelik açık alan üzerinde, Türkiye’de mobilya alanında en büyük entegre üretim fabrikası olarak faaliyete geçirecek. Üretim kapasitesini 2.5 kat artıracak şirket, müşteri odaklı yaklaşımıyla yeniliklerine devam edecek.


Konfor Mobilya ve Konfor Yatak Hakkında:

Faaliyetlerine 1978 yılında İzmir’de başlayan Konfor; Konfor Mobilya ve Konfor Yatak markalarıyla yaşam alanlarına kalite, tasarım ve konfor katmak adına dünya trendlerini ve dekorasyonda en son tasarımları kullanıcıyla buluşturuyor. Sektörde 45’inci yılını kutlayan Konfor, yılların getirdiği deneyim ve ustalıkla teknoloji ve kaliteyi modern çizgilerle buluşturuyor. Konfor, üretim tesisinde farklı yaşam alanlarının özgün ihtiyaçlarını karşılayacak modern ürünlere hayat veriyor. Turquality’ye dahil olan Konfor, global marka olma yolunda ilerliyor. Konfor Mobilya ve Konfor Yatak düzenli ve sürdürülebilir büyüyen mağazalarında, çevreye ve geleceğe duyarlı politikalarıyla ürünlerini müşterileriyle buluşturuyor.