Sosyal Medya

Eğitim

Lidya Grup Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’nde, yıl boyunca fuar konsepti sunuluyor

Başakşehir’de konumlanan Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü, dijital baskı makinelerindeki son teknolojik gelişmeleri, yıl boyunca fuar konseptinde baskı sektörüne sunmaya devam ediyor.

Lidya Grup Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’nde, yıl boyunca fuar konsepti sunuluyor

Ülkemizin ve bulunduğumuz coğrafyanın dijital baskıda sektör lideri olan Lidya Grup, bir ilke daha imza atarak, Mayıs ayında, Türkiye ve EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) bölgesinde ilk ve tek olan Lidya Grup Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’nü ülkemize kazandırdı.

Başakşehir’de konumlanan Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü, dijital baskı makinelerindeki son teknolojik gelişmeleri, yıl boyunca fuar konseptinde baskı sektörüne sunmaya devam ediyor. Milyon dolarlık makine yatırımı yapacak olan iş insanları, dijital baskı makinelerini ve makinenin çıktılarını kataloglardan görmek yerine, dijital deneyim ve eğitim üssünde, istedikleri zamanlarda yakından incelerken, fiziki sonuçlarını görerek, değişik aplikasyonları deneyerek ve testlerden geçirerek yatırım kararlarını sağlıklı bir şekilde alıyorlar. Lidya Grup, ülkemizde 9 milyar doları bulan ve dünyada 800 milyar doları geçen baskı sektörüne, ilk ve tek olan Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’nü kazandırmanın global çapta haklı gururunu taşıyor.

Dijital baskı makinesi yatırım kararlarını, sağlıklı bir şekilde alıyorlar

Lidya Grup Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’nün açılışının yapıldığı günden itibaren yoğun ilgi gördüğünü kaydeden Lidya Grup Tekstil Baskı Teknolojileri Satış Müdürü Mehmet Serkan Oral, şunları söyledi:

“Temsil ettiğimiz Xerox, Epson, Efi, Sutec, Kongsberg markalarını ve makine modellerini, müşterilerimize sunmak için tek bir noktada bir araya getirdik. Özellikle bulunduğumuz coğrafyada ve sektörümüzde bir ilki gerçekleştirdiğimiz için gururluyuz. Bildiği gibi dijital baskı sektöründeki diğer firmalar, temsil ettikleri marka ve modelleri yılın belirli zamanlarında fuarlarda ya da düzenledikleri etkinliklerde tanıtımlarını yapmaktadırlar. Lidya Grup Dijital Deneyim ve Eğitim Üssümüz ise, fuar ve etkinlik zamanları dışında, müşterilerimizin yıl boyunca dilediği zamanlarda da makineleri yerinde inceleyerek, uygulama yaparak, sonuçlarının alınabileceği bir merkez konumundadır. Verdiğimiz bu hizmet müşterilerimizi memnun ediyor ve çok olumlu geri dönüşler alıyoruz. İş insanları ve yatırımcılar, makineleri incelerken, fiziki sonuçlarını görerek, değişik uygulamaları deneyerek ve testlerden geçirerek, yatırım kararlarını sağlıklı bir şekilde almaktadırlar.” dedi.

 

Eğitimleri ön planda tutuyor, müşteri memnuniyeti ve verimlilik ön plandadır

Merkezdeki eğitimler ve etkinlikler hakkında bilgiler veren Mehmet Serkan Oral, şunları anlattı:

“Markalar tarafından geliştirilen yeni teknolojileri, önce kendi satış ve teknik ekibimizin eğitimlerini ön planda tutarak yapıyoruz ve böylece deneyimli ve tecrübe edinmiş bir şekilde müşterilerimize hizmet veriyoruz. Müşteri memnuniyeti ve verimlilik bizim için daima ön plandadır. Temsil ettiğimiz markaların, yöneticileri ve yetkilileri ile iş birliği içinde omuz omuza çalışıyoruz ve global markaların temsilcileri Dijital Deneyim Üssümüzü yoğun şekilde ziyaret ederek, çalışmalarımıza eşlik ediyorlar. Müşterileri birlikte ağırlıyoruz, yatırımcılardan gelen talepleri, yaptığımız çalışmaları ve sonuçları, marka yöneticileri ile birlikte değerlendiriyoruz. Global markaların temsilcileri ile birlikte yaptığımız çalışmalarımız, müşterilerimiz tarafından çok değerli bulunuyor. Nitekim, gelecek yılın çalışmalarını ve hayata geçirmeyi planladığımız projelerimizi, kendi planlarımızın yanı sıra, temsil ettiğimiz markaların yöneticileriyle hazırlayacağız. Çünkü, kendi oluşturduğumuz yeniliklerle birlikte, markalar tarafından geliştirilen tüm yenilikleri zaman kaybetmeden, çalışmalarımızı yaparak müşterilere sunmanın gayretiyle ilerliyoruz. Projelerimiz, eğitimlerimiz, çalışmalarımız sürekli devam edecektir.” diye konuştu.

Eğitim ve etkinliklerin yanı sıra, çeşitli ürünlerin ar-ge çalışmalarını yapıyor

Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’nde ar-ge çalışmaları yapıldığını ifade eden Mehmet Serkan Oral, konuşmasına şöyle devam etti:

“Merkezimizde örneğin, tekstil baskı teknolojileri alanında, temsil ettiğimiz markaları ve makine modellerini, müşterilere sunmak için tek bir nokta birleştirdik. Dijital Deneyim Üssümüz, tekstil sektöründe ve yan alanlarda, üretim-imalat yapan sanayi ve fabrikalara çok yakın bir noktadadır. Tekstil sektöründeki iş insanları, numune ve test çalışmaları için konum avantajını kullanarak, merkezimizi ziyaret ediyorlar.  Merkezimizde, eğitim ve etkinliklerin yanı sıra, çeşitli ürünlerin ar-ge çalışmalarını da yapıyoruz. Buna örnek olarak; tekstil ve promosyonel alanda üretim yapan müşterilerimiz için yeni sarf malzemelerimizi geliştirdik ve tedariğini sağladık. Kendi markamız olan Sutec DTF film, DTF mürekkep, DTF transfer tozu gibi malzemelerin, farklı malzemeler üzerine uygulamalarını, dayanım testlerini deneyim üssümüzde çalışma yaparak sağladık. Deneyim Üssümüz aynı zamanda, faaliyet gösterdiğimiz alanlarda, müşterilerimizin ileriye yönelik fikirlerini de alarak, daha çok nasıl faydalı oluruz, sektörde katma değerli neler geliştirebiliriz ve fikir alışverişi yaparak faaliyet konularını değerlendirip toplantı yaptığımız bir çalışma alanı oldu.” şeklinde konuştu.