Kasım 7, 2025




Logosunu ve renklerini değiştiren n11 kasım ayına yeni vizyonuyla girdi

Logosunu ve renklerini değiştiren n11 kasım ayına yeni vizyonuyla girdi

 

Türkiye’de e-ticaretin öncülerinden n11, marka kimliğini yenileyerek logosunu ve renklerini değiştirdi ve yeni bir döneme adım attı. “Kasımın rengi değişti” sloganıyla başlayan dönüşüm, e-ticaret platformunun yenilenme ve gelecek vizyonunu yansıtıyor. n11 CEO’su Nihal Dindar Akın, “Renkli Kasım kampanyalarıyla duyurduğumuz marka dönüşümümüz kullanıcılarımızı şaşırtacak sürprizlerle sürecek” dedi.

 

Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından n11, marka kimliğini yenileyerek logosunu ve renklerini değiştirdi.  E-ticaretin en önemli ve yoğun ayı olan kasım ayına yenilenen marka renkleri magenta ve siyahla giriş yapan n11, “İşin rengi değişiyor” diyerek başlattığı yenilenme sürecini “Kasımın rengi değişti” sloganıyla sürdürerek yeni bir dönemin başladığına işaret ediyor. Marka temelleriyle bağını koruyarak yeni bir yolculuğa çıkan n11, uğur böceğini de doğrudan bir karakter olarak kullanmak yerine tepeden görünen soyut bir daire formuna dönüştürdü. n11’in yenilenme, sürdürülebilirlik ve gelecek vizyonunu temsil eden marka kimliği değişimiyle kullanıcılara daha dinamik, ilham verici bir alışveriş deneyimi sunulması hedefleniyor.

Yeni renklerin n11’deki stratejik dönüşümü simgelediğini belirten n11 CEO’su Nihal Dindar Akın,

“Türkiye e-ticaret pazarında her zaman yenilikçi ve öncü bir oyuncu olan n11’in, yenilenen marka kimliğini kullanıcılarımızla ve iş ortaklarımızla paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. n11’deki değişiklikleri duyurmak için e-ticaretin en yoğun olduğu kasım ayını tercih ettik. Kasım kampanyalarımızla güçlendirdiğimiz dönüşüm yolculuğumuz daha yeni başlıyor. Kullanıcılarımızı şaşırtacak pek çok sürprizimiz olacak. Renkli Kasım ile başlayan yeni dönemi, kullanıcılarımızın beklentilerine uygun bir vizyonla şekillendiriyoruz” dedi.

 

35 milyondan fazla kayıtlı kullanıcısı ve 380 binden fazla kayıtlı iş ortağıyla n11’in büyük bir ekosistem oluşturduğunun altını çizen Nihal Dindar Akın sözlerini şöyle sürdürdü: “Faaliyetlerine DMSF Holding bünyesinde devam eden n11, yeni yatırımlarıyla e-ticarete yön vermeye devam edecek. Önümüzdeki dönemde n11’i tüketicilerin alışveriş için ilk tercih edeceği platforma dönüştürürken daha fazla satıcıyı kullanıcılarımızla buluşturacağız.”

 

Marka kimliğindeki değişikliği “Renkli Kasım” kampanyalarıyla birleştiren n11, kullanıcılarını özel fırsatlarla buluşturuyor. Kasım boyunca yeni üyelere toplam 500 TL hoş geldin indirimi ve n11’lilere yaptıkları her alışverişten yüzde 10 UçUç Puan kazanma fırsatı sunulurken 50 TL ve üzeri tüm alışverişlerde kargo ücretsiz olacak. Ayrıca tüm n11 kullanıcılarına kasım ayı boyunca farklı kategorilere odaklanan kampanya günlerinin yanı sıra birçok marka ve üründe, özel indirimler ve kupon fırsatları sunuluyor.