Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Makrolog.ist, Güvenli Depolama ve Hızlı Gönderim İmkanı Sunuyor!

e-ticaret'in belki de en el yakan hizmetlerinden birisi kuşkusuz lojistik...Bir çok girişimci ve KOBİ için çözülmesi gereken bir dizi sorunlar yumağını temsil ediyor. İşte tam da bu noktada Lojistik Otomasyonu ile güncel e-ticaret sitelerine entegrasyonlu bir çözüm arıyorsanız, üstelik güvenli depolama ve hızlı gönderim işlerine ben karışmak istemiyorum diyorsanız, Makrolog.ist sizin aradığınız çözüm olabilir.

Makrolog.ist, Güvenli Depolama ve Hızlı Gönderim için Lojistik Destek Sunuyor!

e-ticaret’in belki de en el yakan hizmetlerinden birisi kuşkusuz lojistik…Bir çok girişimci ve KOBİ için çözülmesi gereken bir dizi sorunlar yumağını temsil ediyor. İşte tam da bu noktada Lojistik Otomasyonu ile güncel e-ticaret sitelerine entegrasyonlu bir çözüm arıyorsanız, üstelik güvenli depolama ve hızlı gönderim işlerine ben karışmak istemiyorum diyorsanız, Makrolog.ist sizin aradığınız çözüm olabilir.

Makrolog e-ticarette ne gibi hizmetler sunuyor?

Çalıştıkları iş ortaklarının pazaryerlerindeki hesaplarına inhouse yazılımları ile entegrasyon yapılıyor. Bu sayede markaların satışta olan ürünleri ile fiziki ürünleri eşleştiriliyor. Ürün eşleşmesi tamamlandıktan sonra; satışı gerçekleşir gerçekleşmez ürün bilgisi kategori sorumlusunun terminaline bildirim olarak düşüyor. Ardından gerekli kontroller ve paketleme işlemleri bittikten sonra sistem sadece o ürüne ait bir barkod üretiyor. Böylece ürünün özelleşmesi sağlanıyor.

Üretilen Barkod ile ürün kendine özel barkodla etiketlenmiş ve ilk kontrol bölümleri olan terminale alınmış oluyor.

Burada eşleşmeden bağımsız olarak, ilk satışın gerçekleştiği sayfadan ürünün kontrol edilmesi sağlanıyor. Böylece ürün teslimatlarındaki karışıklıklar ve yanlışlıklar en aza indirgenmiş oluyor.

Bu aşamadan başarılı ve sorunsuz bir şekilde geçiş yaptıktan sonra ikinci kontrol bölümünden hem eşleşme kontrolü hem de stoktan düşüm işlemi gerçekleştiriliyor.

  • Bölümde ürün stoktan düşerken aynı zamanda fotoğraflanıp tarih ve saat de damgalanıyor.
  • Sipariş numarası ile kaydedilen bu görsele markalar tarafından erişim sağlanabiliyor.
  • Böylece markalar ürünleri hakkında bilgilere istedikleri zaman kolayca ulaşabiliyor.
  • Bundan sonraki süreçte ise, ilgili kargo firmasına ürün teslimatı gerçekleştiriliyor.

2013 yılında kurulan şirket özellikle 2020’de büyüdü. Pandemi ile birlikte paketleme ve teslimat tarafındaki zaman kayıplarını yaptığı lojistik inovasyon çözümleri ve büyük e-ticaret sitelerine entegrasyonu kolaylaştıran çözümler geliştirmesiyle bu büyümeyi destekledi. Bu dönemde özellikle Lojistik sorunlarını düşünen KOBİ’ler içinde; bu sorunları aşma konusunda ciddi katkılar ve destekler sağlamayı başardı.