Sosyal Medya

Oyun Dünyası

Mastercard, Valorant Champions Tour sponsorluğuyla e-spor desteğini sürdürüyor

Mastercard, dünyanın en hızlı büyüyen e-sporu Valorant için düzenlenecek “Valorant Champions Tour”a (VCT) sponsor olduğunu duyurdu.

Mastercard, Valorant Champions Tour sponsorluğuyla e-spor desteğini sürdürüyor

 

Mastercard, dünyanın en hızlı büyüyen e-sporu Valorant için düzenlenecek “Valorant Champions Tour”a (VCT) sponsor olduğunu duyurdu. Dünyanın en büyük e-spor oyunu League of Legends’ın ilk küresel sponsoru da olan Mastercard, böylece Riot Games ile iş birliğine bir yenisini daha ekledi. Oyun ve e-spor sektöründeki büyümenin devam etmesi ve 2026’da yıllık hasılasının 325 milyar doları aşması bekleniyor.

Mastercard, e-spora olan desteğini Valorant Champions Tour (VCT) sponsorluğu ile genişletiyor. Katılımcıların Riot Games imzası taşıyan Valorant oyununda kazanan ekip olmak için mücadele edeceği turnuva sponsorluğu kapsamında Mastercard, dünyanın en iyi Valorant takımlarının Ağustos ayında Los Angeles’ta yarışacağı etkinlik serisini destekleyecek.

Mastercard, 2018 yılında yine Riot Games imzası taşıyan, dünyanın en büyük e-sporu olan League of Legends’ın da ilk küresel sponsoru olmuştu. Devam eden bu iş birliği ve yeni VCT sponsorluğu ile Mastercard, tutku dolu yeni kitlelere e-spora ulaşma fırsatları yaratarak oyuncuların dijital deneyimlerini geliştirmelerine destek olmayı sürdürecek.

2026’da 325 milyar dolarlık yıllık hasılat

Küresel bir fenomen haline gelen; yaş, cinsiyet, ırk ve kültür farkı gözetmeksizin herkesin katılım gösterebildiği oyun ve e-spor alanları günümüzde film ve müzik sektörlerinin toplamından daha fazla ciro elde ediyor. Özellikle Z jenerasyonunun yüzde 90’ı oyun tutkunları olarak karşımıza çıkıyor. Oyun ve e-spor sektörünün büyümesini sürdürerek 2026’da yıllık hasılasının 325 milyar doları aşması bekleniyor.