Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Mobiett Uygulaması Şikayetleri, Hatalar Neden Düzeltilmiyor?

Mobiett Uygulaması Şikayetleri Giderek Arttı, Hatalar Neden Düzeltilmiyor? Akıllı Durak Uygulamasındaki Sorunlar neden giderilmiyor?

Mobiett Uygulaması Şikayetleri Giderek Artıyor, Hatalar Kabul Edilmiyor, Düzeltilmiyor.

Mobiett uygulaması şikayetleri!

Mobiett Mobil uygulaması Namı diğer Akıllı Durak Uygulaması; İstanbulluların en önemli kılavuz uygulamalarından biridir. Akıllı Durak uygulaması ile kısaca durağınızdan geçmesi muhtemel otobüslerin neler olduğunu, kaç dakika sonra durağınızda olacağını rahatlıkla görebilirsiniz.

En azında Uygulamayı yükleyip kullanmak isteyen İstanbullular öyle olmasını bekliyor!

Öncelikle Mobiett mobil uygulaması neler yapabiliyoruz?

Akıllı durak uygulaması Mobiett İstanbul Büyükşehir Belediyesi İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğü’nün resmi uygulamasıdır.

  • Başta İstanbul olmak üzere Dünya kentlerinin toplu ulaşım verilerine ulaşabilirsiniz. İstanbul’a ait canlı otobüs verisi sunuyor. Dilediğiniz an, istediğiniz durağa ait otobüs güzergâh bilgilerine, varış saatlerine anlık olarak cep telefonunuzdan ulaşabilirsiniz.
  • Mobiett, İstanbul Büyükşehir Belediyesi İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğü’nün geliştirdiği anlık toplu ulaşım bilgisini, otobüs konum sunucusu, durak bilgi sunucusu ve otobüs- hat-durak analiz sunucusu ile almanızı sağlayan bir uygulamadır.
  • Mobiett ile otobüs konum bilgisine, otobüslerin hat-güzergah ve durak bilgisine, alarm ile otobüs durağa gelmeden haber alımına ilişkin bilgilere ulaşabilirsiniz.

Mobiett Uygulaması Şikayetleri harita

Mobiett Uygulaması Şikayetleri

Gelelim esas konumuza İstanbullular için oldukça faydalı bir uygulama ancak sorun şu;  iddia edildiğinin aksine otobüslerin sefer saatleri, duraklarda oluş süreleri ile bulndukları yeri doğru göstermek ile ilgili ciddi sıkıntılar var.

Uygulamanın Google Play Store‘daki yorumlarında bile bunları görmek mümkün. Otobüslerin Hareket Saatlerinin gösterimlerinde gerçekten ciddi sıkıntılar var.

  • Ciddi çalışma Eksikleri çok.. Otobüslerin kalkış saatlerinde sıkıntı 12:15 te duraktan geçen otobüsün son saati 10:30 gösteriliyor. Halbuki o saatler içersinde 6-7 tane otobüs daha geçiyor. Otobüsün yaklaştığını anlamak için daha farklı bir uygulama ve yön belirlemelerde daha bilindik isimler kullanılması daha anlaşılır olur.
  • Ben hayatimda bu kadar bastan savma uygulama görmedim. Aracin gelmesine 1 dk diyor 10 dk bekledik ve suan bu yorumu yazarken de hala bekliyorum. Karsi duraktan arka arkaya konvoy seklinde 4 tane uzun iett gecti ve toplam en fazla 15 yolcu tasiyorlardı. Teşekkürler turkiye.
  • Hata!!! Uygulama ilk açıldığında hangi durakta olduğunu gösteriyor fakat sürekli açık olması durumunda ise diğer bi durakta olduğunda yenileme yaptığında ilk gösterdiği Durağı gösteriyor yenileme yapmıyor. Yenileme için uygulama icinde herhangi bir menüye girip geri gelmek gerekiyor. Bundan üç ay öncesine kadar uygulama sorunsuzdu.

Mobiett Uygulaması Şikayetleri yorumlar

 

Kullanıcıların geri dönüşleri hiç şüphesiz İstanbul Büyükşehir Belediyesi İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğü’nün resmi uygulamasını geliştirenler içinde çok önemli olmalı…

Burada belirtiğim şikayet sahipleri gibi benzer şekilde biz de vatandaşlık görevimizi yaptık. Yaşadığımız sorunları İETT’ye bildirdik. Amacımız faydalı uygulama gelişsin tabiki.

Gel Gör ki aldığımız mesaj şu;

Kurumumuza yapmış olduğunuz başvurunuz incelenmiştir. Bahsi geçen konu ile alakalı olarak, MOBIETT uygulamamız şu anda yolcularımıza anlık konum bilgisi ve güncel sefer bilgileri ile hizmet vermekte olup, herhangi bir problem şu an için söz konusu değildir.

Mobiett Uygulaması Şikayetleri SMS

Buradan da anlayacağınız üzere Uygulama da kesinlikle sıkıntı yokmuş. Bizler gelen yada gelmesi beklenen otobüsü görmüyoruz herhalde!

Buradan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Kadir Topbaş Bey’e bu durumu aktarmak istiyorum.

Uygulama da sorunlar var. Ancak görüldüğü gibi sorunları gidermek adına bir çalışma yapılmak yerine uygulamada sorunlar olmadığı konusunda ısrarlı bir geri dönüş söz konusu.

Umarım uygulamadaki sorunlar bir an önce düzeltilir, Memnuniyet Seviyesi En Üst Düzeye Çıkarılır.