Multinet Up, TatlıPara ile 2025’in İlk Yarısında MultiNet Kullanıcılarına 7,5 Milyon TL Kazandırdı
1,5 milyondan fazla kart kullanıcısına hizmet veren Multinet Up, MultiNet yemek kartı kullanıcılarının günlük harcamalarını avantajlı hale getiren TatlıPara sadakat uygulamasıyla 2025 yılının ilk yarısında toplam 7,5 milyon TL değerinde TatlıPara kazandırdı. TatlıPara sayesinde kullanıcılar alışveriş alışkanlıklarına uygun avantajlar elde ederken, işletmeler de ciro artışı ve müşteri sadakati sağlıyor.
Yemek kartı, kurumsal hediye kartı, akaryakıt, filo yönetimi ve kurumsal seyahat gibi alanlardaki çözümleriyle şirketlerin çalışanlarına bağlı giderlerinin maliyet avantajlarıyla yönetilmesini sağlayan Multinet Up, 2025’in ilk yarısında MultiNet yemek kartı kullanıcılarına, harcamalarının ortalama yüzde 10’u kadarını geri kazandırarak, toplamda 7,5 milyon TL değerinde TatlıPara dağıttı. Türkiye genelinde 6.000 anlaşmalı restoranda yapılan harcamalarla kazanılan TatlıParalar, kullanıcıların MultiNet yemek kartı bakiyelerine anında yansıyor. Kullanıcılar kazandıkları TatlıParaları yalnızca alışveriş yaptıkları noktada değil, MultiNet’in geçerli olduğu 41.000’i aşkın restoran, kafe ve markette özgürce kullanabiliyor.
TatlıPara’nın esnek ve veriye dayalı altyapısı, işletmelerin müşteri alışkanlıklarını kapsamlı biçimde analiz ederek hedefe yönelik kampanya stratejileri oluşturmalarına olanak tanıyor. Bu sistem yalnızca anlık bir kazanç sunmakla kalmıyor, uzun vadeli bir müşteri sadakati yaratıyor. MultiNet yemek kartı kullanıcıları, harcamalarının ortalama yüzde 10’u kadarını geri kazanırken, işletmeler de TatlıPara sayesinde müşteri frekansını artırıyor. TatlıPara noktalarında kullanıcıların restoranları ziyaret etme oranı, diğer restoranlara göre iki kat daha fazla olurken, işletmelerde yüzde 35’e varan ciro artışı sağlanıyor.
En Çok Türk Mutfağı Tercih Ediliyor
MultiNet kullanıcıları, TatlıPara kampanyaları kapsamında en fazla kebap, döner, köfte ve pide gibi seçenekleri tercih ediyor. Türk mutfağı yüzde 50 oranıyla ilk sırada yer alırken, onu yüzde 19 ile fast food ve yüzde 15 ile pizza restoranları takip ediyor.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Multinet Up Üye İş Yeri ve İş Birlikleri Genel Müdür Yardımcısı Erem Çakıroğlu, “TatlıPara ile hem kullanıcılarımıza hem de üye iş yerlerimize kazandıran bir sistem yarattık. Uygulamamız sayesinde kullanıcılarımız günlük harcamalarından avantaj sağlarken, işletmeler de müşteri sadakati kazanıyor. Önümüzdeki dönemde TatlıPara’nın sunduğu bu kazan-kazan yapısını daha fazla işletmeyle buluşturmayı ve kullanıcı deneyimini daha da ileriye taşımayı hedefliyoruz. Yeni yatırımlarımız ve teknolojik yeniliklerimizle, üye iş yerlerimizin dijital dönüşüm süreçlerini hızlandırarak, her işletmenin kendi dinamiklerine uygun kampanyalar tasarlayıp yönetebileceği esnek bir yapı sunmayı amaçlıyoruz” dedi.