n11, Türkiye E-Ticaret Haftası’nın Stratejik Partnerleri arasında yer aldı
Türkiye’de e-ticaretin öncülerinden n11, ekosistemi bir araya getiren E-Ticaret Haftası’nın stratejik partnerlerinden biri olarak sektörde gençleri bekleyen fırsatlara ve iş birliğinin önemine dikkat çekti.
Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından n11, Ticaret Bakanlığı tarafından Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) ve TOBB Türkiye E-ticaret Meclisi’nin katkılarıyla düzenlenen Türkiye E-Ticaret Haftası’nın stratejik partnerleri arasında yer aldı. E-Ticaret Haftası’na verdiği destekten dolayı n11 CEO’su Nihal Dindar Akın’a Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat tarafından stratejik partner ödülü takdim edildi.
E-Ticaret Haftası kapsamında n11 Kamu İlişkilerinden Sorumlu Grup Müdürü Sercan Tabur, E-Ticaret Ekosisteminde Diyalog ve İş birliği panelinde bir konuşma yaparak kamu-özel sektör etkileşimi, regülasyon süreçleri ve sektörel koordinasyonla ilgili deneyimlerini paylaştı. Etkinliğin ikinci gününde n11 Kategori Grup Müdürü Nazlı Arıburnu Yığılı gençlerle bir araya gelerek “Türkiye’de E-Ticaret Hâlâ Neden Büyüyor? Gençleri Bekleyen Büyük Fırsatlar” sunumunu gerçekleştirdi. Nazlı Arıburnu Yığılı, sunumunda gençlerin hızlı büyüyen e-ticaret pazarında kendilerine nasıl yer edinebileceklerine, hangi yetkinliklere odaklanmaları gerektiğine ve ilk e-ticaret adımlarını nasıl atabileceklerine dair bilgiler aktardı. n11 Teknoloji Departmanı Altyapı Direktörü Ömer Faruk Çırakoğlu da 80 üniversite takımının yarıştığı e-ticaret ve yapay zeka temalı Ideathon’da jüri üyesi olarak görev yaptı.
35 milyondan fazla kayıtlı kullanıcısı ve 380 binden fazla kayıtlı iş ortağı bulunan n11’in yeni yatırımlarla büyürken daha fazla satıcıyı kullanıcılarıyla buluşturacağı belirten n11 CEO’su Nihal Dindar Akın şunları söyledi: “Türkiye’de e-ticaret artık yalnızca bir satış kanalı değil; üreticiden KOBİ’lere, lojistikten finansal teknolojilere kadar tüm ekosistemi dönüştüren stratejik bir sektör. Ticaret Bakanlığı öncülüğünde, ETİD ve TOBB Türkiye E-ticaret Meclisi’nin değerli katkılarıyla düzenlenen E-Ticaret Haftası’nın da sektörümüzün bugünü ve geleceği için büyük önem taşıdığına inanıyorum. Bu yılki etkinlik, dijitalleşmenin işletmeler için sağladığı rekabet avantajını bir kez daha ortaya koyarken n11 olarak biz de müşteri deneyimini geliştiren teknolojilere, güvenli ödeme altyapısına ve sürdürülebilir büyüme modellerine yatırım yapmayı sürdürüyoruz. Hedefimiz, Türkiye’nin e-ticarette global rekabet gücünü artırmasına katkı sunarken aynı zamanda tüm paydaşlarımız için değer üretmek. E-Ticaret Haftası’nın, sektörün ihtiyaçlarını konuşmak, fırsatları değerlendirmek ve birlikte daha güçlü bir dijital ekonomi inşa etmek adına son derece verimli geçtiğine inanıyorum. Bu sürece katkı sağlayan tüm kurum ve paydaşlara teşekkür ediyorum.”










