NVIDIA ACE Açık Kaynak Qwen3 SLM’yi Ekledi
Artı Yeni Bonsai Dioramasını ve IGI SDK Güncellemelerini Duyurdu!
Bugün, NVIDIA ACE ve Unreal Engine’deki NVIDIA RTX ile ilgili, yeni bir Bonsai Diorama demosu dahil olmak üzere, paylaşacağımız heyecan verici güncellemelerimiz var. Güncellemelerin genel bir özetini aşağıda bulabilir, daha fazla detayı ise bu blogda okuyabilirsiniz:
NVIDIA ACE artık açık kaynaklı Qwen3-8B küçük dil modelini (SLM) destekleyerek, geliştiricilerin on-device PC oyunlarında dinamik, gerçek zamanlı NPC karakterleri konuşlandıabilmesini sağlıyor. Açık kaynaklı Qwen3-8B yapay zeka modeli, pipeline’da entegrasyonu basitleştiren ve hızlandırılmış oyun performansı için eş zamanlı yapay zeka çıkarımını ve grafik işlemeyi optimize eden bir In-game Inferencing (IGI) SDK eklentisi olarak NVIDIA ACE aracılığıyla artık kullanılabilir. Qwen3, geliştiricilerin komut dosyası olmadan gerçekleşen olaylar aracılığıyla gerçek zamanlı akıl yürütme, oyuncu girdilerine dayalı dinamik yanıtlar ve bağlamsal olarak doğru eylemler gerçekleştirebilen geliştirilmiş oyun karakterleri oluşturmasına olanak tanır.
Unreal Engine’in NVIDIA RTX Dalı (NvRTX) için bir dizi yeni güncelleme yayınladık. Bunlar arasında Unreal Engine 5.6.1 sürümü, RTX Mega Geometry ve daha fazla ReSTIR PT performans ve görüntü kalitesi iyileştirmeleri yer alıyor. Bonsai Diorama demosu, NvRTX 5.6.1 sürümüne eşlik ediyor ve RTX Mega Geometry’yi sergilemenin yanı sıra ReSTIR PT’yi ve DLSS 4 Teknoloji paketini kullanıyor.
Temel IGI SDK’da yapılan çeşitli iyileştirmeler: İspanyolca ve Almanca çok dilli desteğiyle gerçek zamanlı, on-device metin-konuşma için Magpie Flow eklendi; minimal hesaplama yüküyle model ağırlıklarının hızlıca ince ayarlanmasını desteklemek için MultiLoRA adaptörleri tanıtıldı; ve hızlandırılmış performans için grafik ve yapay zeka iş yüklerini optimize etmek üzere Vulkan backendleri için Grafikte CUDA desteği getirildi. En son IGI SDK ve eklentilerini buradan indirebilirsiniz.