Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Obilet.com Rakibi Biletall’ı Satın Aldı

Online otobüs ve uçak bileti satış platformu Obilet,  online bilet satış platformu Biletall’ı satın almak üzere iki şirket arasında anlaşmaya varıldığını duyurdu.

Obilet.com Rakibi Biletall’ı Satın Aldı

20 MİLYON BİLET SATIŞI HEDEFLENİYOR

Online otobüs ve uçak bileti satış platformu Obilet,  online bilet satış platformu Biletall’ı satın almak üzere iki şirket arasında anlaşmaya varıldığını duyurdu. Obilet tarafından yapılan açıklamada, devralma öncesi işlemlerin birkaç hafta içinde tamamlanacağı ve temmuz ayı içerisinde Obilet’in Biletall’ı kendi şirket grubuna dahil edeceği belirtildi.

Dünyanın en çok ziyaret edilen ilk 10 online otobüs ve uçak bileti platformu arasında yer alan Obilet, rakibi online bilet platformu Biletall’ı satın almak üzere iki şirket arasında anlaşmaya varıldığını açıkladı. Obilet tarafından yapılan açıklamada, temmuz ayı içinde devralma işlemlerinin tamamlanacağı ve Biletall’ın Obilet Şirketler Grubu’na dahil edileceği belirtildi. Satın alma bedeline ilişkin olarak herhangi bir açıklama yapılmazken, varılan anlaşmaya göre; satın alma sonrasında Obilet ve Biletall faaliyetlerini iki ayrı şirket olarak sürdürecek. Türkiye’de şehirler arası otobüs ve uçak bileti satışlarında lider olan Obilet, satın alma sonrası kullanıcılarına daha fazla firma seçeneği sunarken 2021 yılı içerisinde 20 milyon bilet satmayı hedeflediğini söyledi. Bu satın almayla beraber otobüs ve hava yolu firmaları da daha düşük maliyetle, daha çok sayıda kullanıcı ile buluşma fırsatına sahip olacak.

Gürocak: “Obilet’i dünya markası haline getireceğiz”

Satın almaya ilişkin Obilet.com CEO’su Yiğit Gürocak,

“Seyahat sektörü için çok heyecan verici olan bu gelişmeyi pazarda faaliyet gösteren firmalarımızla ve vatandaşlarımızla paylaşmanın mutluluğu içindeyiz. Sektörün içinden gelen iki firma güçlerini birleştirirken bu satın almanın sektördeki tüm oyunculara hizmet kalitesi ve verimlilik anlamında pozitif yöne fayda sağlayacağını öngörüyoruz. Vatandaşlarımız da aradıkları seyahat biletine çok daha kolay bir şekilde ulaşabilecek, farklı alternatifleri karşılaştırarak kendileri için uygun olanı daha geniş seçenek yelpazesi içinden seçebilecek. Devralma sürecimiz tamamlandığında, yenilikçi projelerimizi hayata geçirmeyi, yeni ürünler geliştirmeyi ve yurt dışına açılarak Türkiye’nin yerli seyahat markası olan Obilet’i dünya ölçeğinde bir marka haline getirmeyi hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

Çelik: “Sektörün küresel pazarda önünü açtık” 

Anlaşmaya dair açıklamada bulunan Biletall CEO’su Yaşar Çelik ise “Kayseri’den çıkan bir bilişim markası olan Biletall, Türkiye’de şehirler arası seyahat sektörünün dijitalleşmesinde öncü rol oynamıştı. Sektörün içinde bulunduğu kriz ortamında böylesi bir anlaşma ile sektörümüzün küresel çapta daha da güçlenmesinin önünü açmanın gururunu yaşıyoruz. Bugüne kadarki başarılarımızda emeği bulunan çalışma arkadaşlarımızın Obilet çatısı altında işlerine devam etmelerini güvence altına almış olmak da bizim için ayrı bir mutluluk kaynağı. Türkiye seyahat sektörünün tüm paydaşları için hayırlı olmasını diliyoruz” açıklamasında bulundu.