OMODA 7 ve JAECOO 5 Marka İçin Yeni Nesil Büyüme Motorları Olacak!
Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA ve JAECOO markaları, Türkiye’de dikkat çekici bir etkinlikle yeni oyuncularını tanıttı, JAECOO’nun ilk yılını kutladı. Etkinliğin ev sahibi OMODA&JAECOO Global CEO’su Shawn Xu, “Haziran ayında Avrupa’daki aylık satış rakamımız 12 bin 500 adedin üzerine çıktı. Böylece sadece 16 ayda toplam 97 bin adetlik satışa ulaştık ve Avrupa’da en hızlı büyüyen yeni marka konumuna geldik. OMODA&JAECOO, kullanıcıların uzun süredir beklediği ‘yeni oyuncu’ oldu. OMODA & JAECOO olarak, sadece bir otomobil değil aynı zamanda bir yaşam tarzı ekosistemi yaratmayı hedefliyoruz. Türkiye pazarı için iki yeni model tanıtımına hazırlanıyoruz: OMODA 7 ve JAECOO 5. OMODA&JAECOO markası için yeni nesil büyüme motorları olacak” dedi.
Bir yıl önce Türk tüketicisinin karşısına JAECOO 7 modeliyle çıktıklarını hatırlatan Ticari Operasyonlar Başkan Yardımcısı Emre Özocak ise, “Aracımız, hem 4×2 hem de 4×4 seçeneğiyle büyük bir beğeni kazandı. Özellikle 4×4 kategorisinde içten yanmalı motorlarda bugün gelinen noktada bir numaraya oturmuş durumda. Bu bizim için oldukça gurur verici. Demek ki Türk tüketicisi gerçekten ürünü beğendi, memnun kaldı ve hayatına dahil etti. Markamızı bir yıl gibi kısa bir süre zarfında 3 milyondan fazla kullanıcı araştırdı, 100 bine yakın dijital talep bırakarak ben araç almak istiyorum dedi ve 50 bine yakın kişi Türkiye’deki yetkili satıcılarımızı ziyaret etti, bizi test etti ve bunlardan 9 bini bu dönemde araç alarak yollara çıkmış oldu. Bunu yaparken arkamızda güçlü bir bayi ağı kurmuştuk. Geldiğimiz noktadan itibaren kurmuş olduğumuz altyapıyla bugün Türkiye’de ilk 3’e oturmuş durumdayız” diye konuştu.
Otomotiv sektörünün yenilikçi markaları OMODA ve JAECOO, Türkiye pazarındaki yeni dönemini başlattı. JAECOO’nun Türkiye’deki ilk yılının tamamlanması ve OMODA’nın yeni yepyeni D-SUV modeli OMODA 7’nin ön tanıtımı için düzenlenen etkinlik, OMODA&JAECOO Global CEO’su Shawn Xu’nun katılımıyla gerçekleştirildi. Markanın kesintisiz büyüme hamlesinde yeni bir safyayı temsil eden bu etkinlik, aynı zamanda OMODA ve JAECOO markalarının ürün gamını da genişletecek ilk adımı hayata geçiriyor.
Dünyanın en hızlı büyüyen markası oldu!
2025 yılını Türkiye premium içten yanmalı SUV pazarının lideri olarak tamamlayan JAECOO, 4×4 içten yanmalı motorlu modellerde de satış listesinde zirveye yerleşti. Başarılı yetkili satıcı ağı yapılanmasıyla hızlı bir büyüme yaşayan JAECOO, tüm premium markalar arasında, yetkili satıcı sayısı açısından ilk üç arasında yer aldı. OMODA&JAECOO markalarının küresel ölçekte lansmanının bundan iki yıl önce gerçekleştirildiğini söyleyen OMODA&JAECOO Global CEO’su Shawn Xu, “Türkiye’de ise JAECOO markamızla ilk yılımızı tamamladık. Hedefimiz OMODA ile dünyanın önde gelen profesyonel premium SUV markası olmak, JAECOO ile de kullanıcıların şık ve zarif bir açık hava yaşam tarzına dair beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. Vizyonumuz gençlerle birlikte güzel bir yaşamı ortaklaşa inşa etmek” dedi. Dünya genelinde 600 bin adetlik satış rakamına ulaşarak en hızlı büyüme hızını yakaladıklarını hatırlatan Shawn Xu, şöyle devam etti: “55 pazara giriş yaptık ve tüm bunları yalnızca 2 yılda gerçekleştirdik. Bugün rahatlıkla söyleyebiliriz ki, biz dünyanın en hızlı büyüyen otomobil markasıyız. Geçtiğimiz yılın şubat ayında İspanya’da gerçekleştirdiğimiz lansmanla Chery Grubu’nun Avrupa’ya giren ilk markası olduk. Ardından nisan ayında da, İspanya Başbakanı’nın katılımıyla Avrupa’daki ilk fabrikamızın kuruluşunu duyurduk. Böylece Avrupa’da üretim yapan ilk Çinli otomobil üreticisi olduk. İspanya, İtalya, Polonya, Birleşik Krallık ve Avustralya gibi Avrupa’nın çekirdek pazarları ve sağdan direksiyonlu ülkelerde faaliyete geçtik. Bu başarılı hamleler haziran ayında Avrupa’daki aylık satış rakamımız 12 bin 500 adedin üzerine taşıdı. Böylece sadece 16 ayda toplam 97 bin adetlik satışa ulaştık ve Avrupa’da en hızlı büyüyen yeni marka konumuna geldik. Birleşik Krallık’ta da sınırları zorlamaya devam ediyoruz. Sadece 9 ayda yüzde 2,71’lik pazar payına ulaştık ve pazarın birçok güçlü oyuncusunu geride bıraktık. Bir başka deyişle OMODA&JAECOO, kullanıcıların uzun süredir beklediği ‘yeni oyuncu’ oldu.”
Küresel ve Benzersiz Doğmak ilkelerine odaklanıyor!
2025 yılında Avrupa pazarına tam anlamıyla giriş yaparak Almanya ve Fransa dahil olmak üzere 19 ülkeye yayılacaklarını ifade eden Shawn Xu, “Küresel pazarlarda ise 60’ın üzerinde ülkeye hızla açılacağız. Geriye dönüp baktığımızda başarımızın anahtarının iki ilkeye dayandığını görüyoruz: Küresel doğmak, benzersiz doğmak. Kusursuz ürünler yaratmak için dünya çapında üretim, en yüksek güvenlik standartları ve güçlü teknoloji gerektiğine inanıyoruz. ‘Küresel Doğmak’ felsefisiyle Avrupa, Orta Doğu, Güney Afrika ve diğer bölgelerde Ar-Ge merkezleri kurduk. Böylece yerel tüketicilerin ihtiyaçlarını daha iyi anlayıp karşılayabiliyoruz. Markamızın bir diğer anahtarı ise ‘Benzersiz Doğmak’. OMODA & JAECOO, sadece bir otomobil değil aynı zamanda bir yaşam tarzı ekosistemi yaratmayı hedefliyor” diye konuştu. Türkiye pazarı için iki yeni model tanıtımına hazırlandıklarını söyleyen OMODA&JAECOO Global CEO’su Shawn Xu, şunları söyledi: “OMODA 7 ve JAECOO 5. OMODA&JAECOO markası için yeni nesil büyüme motorları olacak. En gelişmiş premium SUV olan OMODA 7, 2025 sonunda Türkiye pazarına giriş yapacak. Vurgulamak isterim ki OMODA 7, NEO Crossover SUV olarak yeni nesil akıllı sürüş deneyimini üç boyutta tanımlıyor: Neo Tasarım, Neo Teknoloji ve Neo Kalite.”
JAECOO’nun 12 ay gibi kısa bir süre büyük başarılara imza attığını söyleyen Ticari Operasyonlar Başkan Yardımcısı Emre Özocak ise, “OMODA & JAECOO markasının globalden bize sağladığı desteklerle bizim Türkiye’de emin adımlarla ilerlememizi sağlıyor. Bundan bir yıl önce Türk tüketicisinin beğenisine sunduğumuz yeni premium aracımız JAECOO 7, hem 4×2 hem de 4×4 seçeneğiyle büyük bir beğeni kazandı. Özellikle 4×4 kategorisinde içten yanmalı motorlarda bugün gelinen noktada bir numaraya oturmuş durumda. Bu bizim için oldukça gurur verici. Demek ki Türk tüketicisi gerçekten ürünü beğendi, memnun kaldı ve hayatına dahil etti. Türkiye’deki farklı yol koşullarına uygun 7 farklı sürüş modu, rafine donanımlar, rafine malzemeler tüketiciye iyi bir kullanıcı deneyimin de vadediyor. Özellikle multimedya tarafında yeni nesil yaklaşımlar bize farklı deneyimler de yaşatabildiği için tüketici hem kullanırken hem deneyimlerken hem de tasarımıyla fazlasıyla yüksek memnuniyet sağlamış oluyor. Bu da bizi premium kategorisinde içten yanmalı motorlarda SUV’da bir numaraya oturtturuyor” dedi.
Sadece 1 yılda 3 milyon kullanıcı markayı araştırdı!
Bir yıl gibi kısa bir süre zarfında JAECOO’yu 3 milyondan fazla kullanıcının internette araştırdığını belirten Emre Özocak, şöyle devam etti: “100 bine yakın dijital talep bırakarak ben araç almak istiyorum dedi ve 50 bine yakın kişi Türkiye’deki yetkili satıcılarımızı ziyaret etti, bizi test etti ve bunlardan 9 bini bu dönemde araç alarak yollara çıkmış oldu. Bunu yaparken arkamızda güçlü bir bayi ağı kurmuştuk. Türkiye’de çok iyi bildiğimiz premium markalar var, köklenmiş durumdalar. Yıllardır Türkiye’de hizmet veriyorlar. Biz oldukça genciz, Türkiye pazarına yeni girdik. Geldiğimiz noktadan itibaren kurmuş olduğumuz altyapıyla bugün Türkiye’de ilk 3’e oturmuş durumdayız. JAECOO bayi ağı 30’dan fazla noktada hizmet vererek yetkili satıcı ve servis ağıyla beraber Türkiye’de ilk 3 premium marka içerisinde yer alıyor. Böylece nüfusun yüzde 80’den fazla bölümünü kapsar hale geldik. Bu da tüketicinin yollarda güvenle gezmesini, bir araç aldığında sıkıntı yaşamayacağını bilmesini sağlıyor ve yollara çıkmış oluyor. Ama biz bu noktada da bırakmıyoruz, sadece otomobil satışa değil biz bir deneyim yaşatmak istiyoruz. Biz tüketiciyle birlikte yaşayan bir markayız.”