Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Özka Lastik yeni çalışma arkadaşı GLOBY’i tanıttı

Zirai ve iş makinesi lastikleri sektörüne güçlü üretimiyle öncülük eden Türkiye’ nin yerli ve milli markası Özka Lastik, dijitalizasyon projesi kapsamında sipariş yönetiminden müşteri ilişkilerine kadar tüm süreçlerini iyileştirmeye devam ediyor.

Özka Lastik yeni çalışma arkadaşı GLOBY’i tanıttı

 

Zirai ve iş makinesi lastikleri sektörüne güçlü üretimiyle öncülük eden Türkiye’ nin yerli ve milli markası Özka Lastik, dijitalizasyon projesi kapsamında sipariş yönetiminden müşteri ilişkilerine kadar tüm süreçlerini iyileştirmeye devam ediyor.

Yakın geçmişte B2B ve CRM sistemlerini tamamlayarak canlıya alan Özka Lastik, operasyonel süreçlerine hız kazandıracak ve kurumsal altyapısını geliştirecek yeni yapay zeka çalışma arkadaşı ‘Globy’i duyurdu. Metal yaka çalışma arkadaşı olarak Özka Lastik bünyesine katılan Globy, yazılımı sayesinde ekip arkadaşlarının operasyonel iş yükünü hafifleterek yetenek ve performans geliştirmeye yardımcı olacak.

Gelişmiş Özellikleriyle Yazılım Robotu ‘Globy’

Süreç Optimizasyon Uzmanı olarak tanımlanan Globy, yapay zekanın bir kolu olan makine öğretileriyle kişilerin veya şirketlerin kolay iş yapmalarına olanak tanıyor. Metal yaka çalışma arkadaşı Globy zaman tasarrufu sağlayarak manuel hataları en aza indiriyor ya da yok ediyor. Gizlilik ve uyumluluk kontrolü sağlayarak süreç iyileştirmelerine ve süreç verimliliklerine katkı sağlıyor. Globy teknolojiyi verimli ve hızlı bir şekilde kullanarak onlarca süreci kolaylıkla otomatikleştiriyor. Yazılım harikası robot iş yükünü en aza indirirken performans, yetenek geliştirme gibi süreçlere zaman ayrılmasını sağlayarak ekip arkadaşlarına destek oluyor. Birden çok departmana hizmet veren Globy kodlama ve programlama yetkinlikleriyle koordinasyonu sağlayarak en sağlıklı hizmeti en hızlı şekilde gerçekleştiriyor.

Kurumsal altyapı çalışmaları ile sürdürülebilir büyüme…

Dünyada dev lastik markaları ile rekabet halinde olan %100 yerli ve milli marka ÖZKA Lastik, operasyonel süreçlerini dijitalleştirerek verimlileştirmeye, lojistik hızını artırmaya, müşteri talep-öneri ve şikayetlerine rakiplerine kıyasla hızlı dönüşler sağlamaya özen gösteriyor. Yurtiçi ve yurtdışı satışlarını ve marka bilinirliğini artırmaya yönelik faaliyetleri ile sürdürülebilir bir büyüme stratejisi yürüten ÖZKA Lastik, hem kapasite artışı hem insan kaynağı ve dijitalizasyon projeleri ile kurumsal altyapısını sürekli geliştiriyor. 2021 yılında tüm operasyonlarını SAP S/4HANA sistemine taşıyarak süreçlerini uçtan uca 360° dijitalleştirme yolunda önemli bir adım atan marka, pandemi döneminde gerçekleştirdiği ERP projesi ile başarılı bir süreç yönetimine imza attı. Geçtiğimiz süreçte dijitalizasyon projesi kapsamında yenilediği B2B ve CRM sistemlerini tamamlayan marka, hızlı raporlama ve aksiyon, şeffaflık ve izlenebilirlik, takip ve analiz, esnek ve kolay kullanım gibi sistemsel kabiliyetleri artırmaya devam ediyor.