Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

[email protected] 2022 Sanal Sergisiyle Fotoğraflarınızı Dünyayla Buluşturun

15 yıldır halka açık fotoğraf sergilerine ev sahipliği yapan Fujifilm, üçüncü [email protected] sergisini yeniden hayata geçiriyor.

[email protected] 2022 Sanal Sergisiyle Fotoğraflarınızı Dünyayla Buluşturun

15 yıldır halka açık fotoğraf sergilerine ev sahipliği yapan Fujifilm, üçüncü [email protected] sergisini yeniden hayata geçiriyor.  

Fotoğraf ile eşsiz hikayeler anlatma ve bu hikayelerin basılı fotoğraflarla aktarılması hedefi ile çalışmaya devam eden Fujifilm, bu anlayışla kullanıcılarını, Fujifilm [email protected]’nin bir parçası olmaya, favori fotoğraflarını paylaşmaya veya haftalık temadan ilhamla yeni fotoğraflar çekmeye  davet ediyor. Ağustos ayının başından itibaren 4 Aralık 2022’ye kadar fujifilm-printlife.eu adresinde devam edecek olan bu büyük online fotoğraf sergisi, iki yıllık deneme sürecinin ardından bu yıl daha da heyecan verici bir etkinlikle geri dönüyor. Her bir fotoğrafın ayrı bir hikâyesi olduğuna inanan Fujifilm, fotoğrafçılığa ilgi duyan herkesi Fujifilm [email protected]’nin bir parçası olmaya davet ediyor.

Her hafta beş kazanan fotoğrafın seçileceği sergi boyunca Fujifilm, kazanan fotoğraflar için tanıtım yazıları yayınlayacak. Ayrıca kazanan fotoğrafların sahibi şanslı katılımcılar, Fujifilm fotoğraf baskı platformunda harcanabilecek 200, 150 veya 100 Euro değerinde hediye çeki veya 10 filmli instax Link WIDE yazıcı veya 10 filmli instax mini 11 fotoğraf makinesi gibi beş ödülden birinin sahibi olacak. Sergide yer alabilmek için son başvuru tarihi 4 Aralık 2022!

“Fotoğraflar, eşsiz anlara duyduğumuz sevginin bir işareti”

Fujifilm Avrupa GmbH Kurumsal Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Toshi Iida konuya ilişkin şu açıklamalarda bulundu:

“Arkadaşlarımızla ve sevdiklerimizle fotoğraf paylaşmak hayatımızın keyifli alışkanlıklardan biri haline geldi. En sevdiğimiz mekanları dekore etmek için bastırdığımız fotoğraflar, kameranın merceğine yansıyan eşsiz anlara duyduğumuz sevginin bir işaretidir. Fujifilm’in insanların kalplerini buluşturmaya, fotoğrafların değerini ve fotoğrafa yönelik farkındalığı artırmaya ve insanları fotoğraf baskısının değerini görmeye yönlendirme konusundaki çabaları bununla kalamazdı. Dolayısıyla, [email protected]’u üçüncü kez düzenlemeye karar verdik.”