Sosyal Medya

Samsung

Samsung, Hindistan’da ikinci sıradaki yerini Vivo’ya kaybetti

Hindistan'da dördüncü çeyrek rakamlarına göre, Vivo Samsung'u ikincilikten etti. Tüm yıl genelinde ise Samsung ikinciliğini koruyor.

Samsung, Hindistan’ın akıllı telefon pazarındaki 2 numaralı konumunu Vivo’ya kaybetti

Samsung uzun yıllardır dünyanın en büyük akıllı telefon markaları arasında yer alıyor ancak; Hindistan’daki 2 numaralı yerini Vivo’ya kaybetmiş durumda…

Son gelen rakamlara göre Vivo, Güney Koreli teknoloji devini Hindistan akıllı telefon pazarında geride bırakmayı başardı. Bu oldukça önemli zira, ABD pazarından çok daha büyük akıllı telefon pazarına sahip Hindistan’da; oldukça güçlü ve büyük bir pazar payı yarışı hemen hemen her segmentte var…

Markalar bu pazardan pay kapmak için ciddi şekilde yarışıyor. Analitik firması Counterpoint’in bir raporuna göre, Xiaomi pazar payı açısından en üst sıradaki konumunu korudu. Lider durumdaki Xiaomi özellikle Ekim ayı tatilleri boyunca, bütçe dostu akıllı telefonları için kullandığı alt markası Redmi serisi telefonlarından 8,5 milyondan fazla telefon satış gerçekleştirdi.

Samsung yıllık grafikte ikinci konumunu korurken, dördüncü çeyrekte Vivo’nun gerisinde kaldı.

Firmanın araştırma analisti Anshika Jain’e göre, Vivo’nun Z ve U serisi orta sınıf telefonlarıyla çevrimiçi erişimi artırdığını; Xiaomi, OnePlus ve Oppo tarafında ise online satış noktaları sayısının arttırıldığı yer aldı.