Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Shazam Uygulamasında “Görsel Shazaming” Özelliği !

Shazam yeni QR code-benzeri özelliği olan "Visual Shazaming" yani Görsel Shazaming ile tüm dünyayı Shazamable hale getirmeyi hedefliyor.

Shazam’e yeni bir özellik eklendi.

Shazam yeni QR code-benzeri özelliği olan “Visual Shazaming”  yani “Görsel Shazaming” ile tüm dünyayı Shazamable hale getirmeyi hedefliyor.

Shazam – Şarkı isimlerini bulmak için kullandığımız bu uygulama özelliklerine görsel içerikleri de eklemeye karar verdi.

Şirket müzik tanımlama ötesine geçerek dünya çapında kullanıcılar için yeni bir görsel tanıma yeteneğini Perşembe günü açıkladı. Eğer Shazam son sürümü akıllı telefonlarınıza  yüklü ise uygulamaya bir kamera simgesi eklendiğini göreceksiniz.

Çalışması tıpkı QR code gibi Shazam içerik Fligranı üzerine kamera görüntüsünü getirmeniz yeterli olacak.

Shazam QR Code gibi en gelişmiş görsel tanıma yeteneğiyle kullanıcılara özelleştirilmiş ekstra görsel içerik hizmeti vermeyi amaçlıyor.

Asya Pasifik bölgesi  Shazam başkan yardımcısı Steve Sos ‘un yaptığı açıklamaya göre  “Görsel Shazaming” özelliğinin şirket için doğal bir ilerleme olduğunu söyledi.

Jurassic-307x640

Shazam’in farklı pazarlardaki partnerleri arasında The Walt Disney Company, Target,Conde Nast ve HarperCollins Publishers gibi büyük şirketler yer alıyor.

Bu şirketlerden biri olan Universal Pictures International ‘ın Marketin Direktörü Suzanne Stretton-Brown yaptığı açıklamada şirketin yakın döneminde çıkacak Jurassic World and Minions filmi için içeriklerini seyircilere ulaştırmanın farklı yollarını arıyorduk. Shazam’in bu özelliğini bize lansmanı daha heyacan verici ve daha etkileşimli hale getirmemize olanak sağlayacak dedi.