Skechers App, Yeni Güncellemeleriyle Her Yerde, Her Anda!
Skechers App, kullanıcı alışkanlıklarına odaklanan geliştirmeleriyle deneyimi baştan sona yeniden tasarlıyor. Marka, geliştirilen mobil uygulamasını “Çok Rahat Çok Hayat” mottosuyla tanımlarken, artık kullanıcıların cebinde bir asistan taşıdığı dönemi başlatıyor.
Türkiye’deki faaliyetleri Olka Grup tarafından yürütülen Skechers, perakende deneyimini dijital yatırımlarla geliştiren yeni Skechers App ile yeni nesil uygulamaları hayata geçirdi. Bu yeni adımla Skechers dünyasına özgü dinamik çizgi, artık mobilde çok daha inovatif özelliklere sahip.
Yürürken, gezerken ya da uygulamada alışveriş yaparken… Artık her anınıza eşlik eden bir ses var:
Uygulamaya yeni eklenen podcast özelliğiyle kullanıcılar, Mirgün Cabas moderatörlüğünde birbirinden ilham verici sohbetleri dinleme imkanı yakalıyor. Konuklarla yapılan keyifli bölümler, günün temposuna ayak uydururarak uygulama üyelerine eşlik ediyor. Favori içerikler sadece kulaklarda değil, deneyimin merkezinde yer alıyor.
Sadece Alışveriş Değil, Birlikte Yaşayan Bir Uygulama:
Skechers App 2.0 uygulaması tüketicilerin sadece alışveriş yapacağı çıkarak kişiye özel bir dünya sunma özellikleriyle perakende ve teknoloji dünyasında yer alıyor. Uygulamaya eklenen “Arkadaşına Öner Kazan” özelliğiyle sosyal etkileşim ve ödüllendirme mekanizmasını bir araya getiriyor. Kullanıcılar beğendikleri ürünleri arkadaşlarıyla paylaşarak onların alışverişine ilham verirken, yapılan her alışverişten Plus Puan kazanarak bu etkileşimi kazanca dönüştürüyor.Kazanılan puanları uygulama üzerinden takip edebilen kullanıcılar, bu puanları bir sonraki alışverişlerinde indirim olarak kullanma olanağıyla alışverişlerini avantaja çevirebiliyor.
Yapılan mağaza alışverişleri de bu yeni özellikle uygulamanın içinde yer alıyor. Güncellenen yeni sürüm sayesinde kullanıcılar artık iade çeklerini görüntüleyebiliyor, offline hareketlerini kolayca takip edebiliyor.
Daha fazla ürün keşfine olanak sağlayan geniş ürün havuzu, detaylı bilgilerle karar vermeyi kolaylaştırırken; kullanıcının tercihlerine göre oluşturulan panolar ve listeler sayesinde deneyimi tamamen kişisel hale getiriyor.
Uygulamanın yeni dönemine dair değerlendirmede bulunan Skechers Türkiye E-Ticaret Direktörü Ebru Savur:
“Bu uygulamayı yeniden kurgularken çıkış noktamız alışveriş deneyiminin ötesine geçmekti. Müşterilerimizi sadece birer kullanıcı değil, bu deneyimin gerçek sahibi olarak gördük. Bu yüzden sadece dijital bir kanal yaratmadık; mağazalarımızla, sadakat programımızla, içerik dünyamızla ve kişiselleştirme özellikleriyle bütünleşik bir deneyim tasarladık.
Bugün uygulamamız, sadece satın alma adımlarını kolaylaştıran bir araç değil; kullanıcının hayatına uyum sağlayan, onunla yaşayan bir dijital asistan.
Online ve offline ayrımının ortadan kalktığı, interaktif özelliklerle müşterinin yön verdiği bir yapıya geçtik. Paylaşım, keşif, takip ve etkileşim artık aynı yerde, aynı anda.
Bu yeni dönemde odağımız net: müşteri deneyimi her şeyin merkezinde. Ve biz bu deneyimi her gün daha da zenginleştirmek için çalışmaya devam ediyoruz.” Dedi.
Skechers App 2.0 Google Play ve App Store üzerinden indirilebiliyor.