Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Spigen Türkiye’de Siparişler Neden 2 Aydır Teslim Edilmiyor?

Ekran kılıfından, şarj cihazına kadar kaliteli ürünleriyle bildiğimiz Spigen'in online web sitesi spigen.com.tr üzerinden verilen siparişlerinde ciddi gecikmeler söz konusu. Tüketiciler iletişim kuramamaktan şikayet ediyor. Markanın Türkiye temsilcisi Anka Mobil bu konu hakkında detaylı bir açıklamayı henüz yapmış değil. 

Spigen Türkiye’de Siparişler Neden 2 Aydır Teslim Edilmiyor?

 

Ekran kılıfından, şarj cihazına kadar kaliteli ürünleriyle bildiğimiz Spigen’in online web sitesi spigen.com.tr üzerinden verilen siparişlerinde ciddi gecikmeler söz konusu. Tüketiciler iletişim kuramamaktan şikayet ediyor. Markanın Türkiye temsilcisi Anka Mobil Tedarik Anonim Şirketi bu konu hakkında detaylı bir açıklamayı henüz yapmış değil.

Bende bu konuda mağdur olanlardan oldum. Durumu buradan yetkililere ulaştırmak adına yazmayı doğru buluyorum. Konu şöyle,

Aslında yıllardır, güvenle sipariş verdiğim Spigen.com.tr yani Spigen Türkiye web sitesinde bugünlerde normal olmayan şeyler yaşanıyor.

10 Şubat tarihinde 17484425181 sipariş numarası ile Kılıf ve Ekran Koruyucu sipariş edip ödemesini kredi kartı ile yaptık. Gelin görünki hala teslim edilmiş değil. 2 aydan fazla oldu yani…

Spigen Türkiye’nin telefonlarına da ulaşılmıyor.

 

Doğrusu iletişim kuramamanın verdiği sıkıntıya mı yanalım, yoksa giden zaman ve paramıza mı?

 

Spigen Türkiye’ye yada bir başka deyişle Anka Mobile yetkililerine buradan seslenmek istiyorum. Neler oluyor? Kılıf ve ekran koruyucu için 2 aydan fazla beklenir mi?

Üstelik yüzde 30 kampanya şeklinde hala sipariş alıyorsunuz? Spigen Türkiye’ye ben yakıştıramadım.

Elbette ben benzer durumdaki tüketicilere verdiğim tavsiyeyi kendim içinde söylemek istiyorum. Böyle durumlarda yanıt alamıyorsanız, Tüketici Mahkemelerine başvurmak doğru olacaktır. Bakalım bize yanıt gelecek mi?

 

Umarım sesimizi duyan olur.

17 Nisan 2004 Saat, 17:10

İlk yanıt hızlı geldi!

“Merhaba Behti Bey,

İadeniz sistemimizde yapılmış ve işleminiz gerçekleşmiş olarak görüntülenmektedir.

Dilerseniz bankanız ile iletişime geçebilirsiniz. Biz de bankamız ile görüşme sağlayacağız. Bankaya verilen talimatlarında kontrol edebilmemiz için IBAN bilgisini tarafımıza sipariş numaranız ile mail olarak iletebilirsiniz iadenizi gerekli kontrolleri sağladıktan sonra Havale/ EFT yoluyla gerçekleştirebiliriz.

[email protected] adresine mail olarak iletmenizi rica ederiz.”

Hesap Numaramızı ilettik, bakalım iade yapılacak mı?