Sosyal Medya

Mobil

TECNO, Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Cep Telefonu Markası Oldu

“Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması verilerine göre TECNO, cep telefonu kategorisinde 1. ve genel sıralamada ise 35. sırada yer aldı. 

TECNO, Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Cep Telefonu Markası Oldu

 

“Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması verilerine göre TECNO, cep telefonu kategorisinde 1. ve genel sıralamada ise 35. sırada yer aldı. 

 

Sikayetvar.com platformundaki 170 bini aşkın markanın dahil olduğu “Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması yeni dönemin sadakat kodlarını ortaya koyarken, tüketiciyle kurduğu güçlü bağlarla fark yaratan markaları da gözler önüne seriyor. Markalar ve müşteriler arasında çözüm köprüsü olan Şikayetvar platformu verilerine göre TECNO, Türkiye’deki tüm markalar bazında belirlenen müşteri sadakati en yüksek 100 marka listesinde 35. cep telefonu kategorisinde ise 1. sırada yerini aldı.

Dünya’nın en yenilikçi ve lider cep telefonu üreticileri arasında yer alan TECNO’nun Türkiye’deki “Kullanıcı Deneyimi Ekibi”, müşterilerine daha iyi bir deneyim ve yenilikçi çözümler sunmak için özveriyle çalışıyor. Müşterilerinden gelen çözüm taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermek için Şikayetvar.com WhatsApp hattı üzerinden haftanın 6 günü, 2 dakika ortalama cevap süresiyle hizmet veriyor.

TECNO Deneyim Laboratuvarı, Teknolojiyi Geliştiriyor

 

Geliştirdiği teknolojiler ve sunduğu hizmet kalitesi odağında satış sonrası desteği de öncelikleri arasında tutan TECNO, müşterilerin sorularına ve sorunlarına çözümler sunmak için müşteri geri bildirimlerini oldukça önemsiyor. Kullanıcı Deneyimi Ekibi, çağrı merkezi, WhatsApp hattı, e-posta adresi gibi kanallardan ulaşan geri bildirimleri düzenli olarak inceleyip müşterilerin deneyimlerini geliştirerek, müşteri sadakatini ve sürekliliğini sağlamak için üstün çaba harcıyor.

 

Ekip içerisinde konumlandırılan TECNO Deneyim Laboratuvarı bölümü de bağımsız deneyim testleri yapıyor ve bunları kullanıcı geri bildirimleriyle harmanlayarak, çıktıların yazılım süreçlerine entegre edilmesini sağlıyor. Bu şekilde, TECNO Kullanıcı Deneyimi Ekibi, müşterilerin deneyimlerini sürekli olarak geliştirmek için bilimsel verileri kullanabiliyor.

 

Araştırma linki