Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

TransferGo’nun yeni global marka pazarlama direktörü Senem Ergüvenoğlu oldu

Uluslararası para transferi şirketi TransferGo’nun yeni global marka pazarlama direktörü Senem Ergüvenoğlu oldu.

Uluslararası Fintek Şirketinin Marka Pazarlaması bir Türk Lidere Emanet!

Uluslararası para transferi şirketi TransferGo’nun yeni global marka pazarlama direktörü Senem Ergüvenoğlu oldu.

Şirkette son olarak bölge büyümesinden sorumlu müdürlük görevini yapan Ergüvenoğlu, şirketin Türkiye ve bölgedeki büyümesinde önemli görevler üstlenip elde ettiği başarılara büyük katkılar sunmuştu. 

Dünyanın en hızlı büyüyen para transferi şirketlerinden biri olan TransferGo’nun Global Marka Pazarlama Direktörü Senem Ergüvenoğlu oldu.

Ergüvenoğlu, şirketteki yeni görevinde global çapta PR ve marka yönetimi, global marka iş birlikleri, kampanya yönetimi ve iletişimi ve yeni ürünlerin yeni pazarlara açılma stratejisinden sorumlu olacak. 

Teknoloji ve perakende sektörlerinde pazarlama alanının deneyimli ismi olan Ergüvenoğlu, TransferGo’ya 2018 yılında adım attı. Ergüvenoğlu, şirkette ilk olarak Türkiye Büyümesinden Sorumlu Müdür olarak göreve başladı. Türkiye’deki organizasyonun kurulması sürecini en başından beri başarıyla yöneten Ergüvenoğlu, şirketin Türkiye’de büyüme sürecindeki her kilometre taşına ekibiyle birlikte imzasını attı. Ergüvenoğlu, TransferGo’dan önce ise Turkcell ve Beymen gibi alanının saygın ve büyük firmalarında önemli deneyime sahip. 

ransferGo Global Marka Pazarlama Direktörü Senem Ergüvenoğlu

TransferGo, uluslararası para transferinin kolay, hızlı, güvenli, az masrafla ve tamamen online gerçekleşmesini sağlayarak fark yarattıklarını ifade eden TransferGo Global Marka Pazarlama Direktörü Senem Ergüvenoğlu, şunları söyledi:

“TransferGo bir start-up olarak başladığı yolculuğunda sektörün yıldız oyuncularından biri haline geldi. TransferGo şu anda globalde 3,5 milyondan fazla müşterinin para göndermesine yardımcı oluyor. 2021’i yeni finansmandan yeni pazarlara ve ekip genişlemelerine kadar birçok başarı elde ederek kapatmıştık. Hedefimizi ise önümüzdeki 3-4 yılda 5 kat büyümek olarak belirledik. Tüm bu hedeflere ulaşma yolunda ben de yeni görevimde katkılar sunmak için sabırsızlanıyorum.”