Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Türkiye’den Çıkan Bir Dünya Markası “Cleopatra Ink”

Cleopatra Ink Alanya’da başladığı dövme sanatını, bugün 17 farklı ülkede 100’ü aşkın stüdyosu ile uluslararası arenada tanınan bir marka haline getirdi.

 

Türkiye’den Çıkan Bir Dünya Markası; Cleopatra Ink

 

17 Farklı ülkede 100’ü aşkın stüdyo ile dünyanın en büyük dövme şirketi

 

Cleopatra Ink Alanya’da başladığı dövme sanatını, bugün 17 farklı ülkede 100’ü aşkın stüdyosu ile uluslararası arenada tanınan bir marka haline getirdi.

2014 yılında sanat ve müşteri memnuniyeti odaklı vizyonuyla yola çıkan Cleopatra Ink, Kleopatra Beach’in ikonik imajından ilham alarak hızla büyürken, dövme sanatını dünya genelinde yaymayı sürdürüyor. Cleopatra Ink, dövme tasarımcıları ile kişisel hikayeleri dinleyerek, kişinin kimliğini yansıtan özel tasarımlar oluşturuyor.

Cleopatra Ink Kurucusu ve Lideri Halil İbrahim Karadere, Alanya’dan dünya çapında bir marka yaratma vizyonu ile yola çıktıklarını belirterek, “Alanya’da modern dövme konseptini yarattığımız ilk stüdyomuz ile başladığımız dövme sanatını, bugün uluslararası arenada tanınan bir marka haline getirmeyi başardık. Markamız sanat ve müşteri memnuniyeti odaklı vizyonuyla 2014 yılından bu yana büyük bir hızla büyüyor. Markanın temellerini atarken dövme sanatını sadece bir kişisel ifade aracı değil, aynı zamanda profesyonel bir disiplin olarak geliştirme misyonunu olarak benimsedik. Dövme dünyasında yenilikçi ve yaratıcı bakış açımızla sektörde bir adım öne çıkmayı da başardık.” dedi.

Küresel dövme endüstrisi hakkında da bilgiler veren Karadere, “Sektör son yıllarda çok hızlı bir büyüme yaşadı. Bu büyümeyi toplumda artan dövme ilgisi ve dövmelerin artık bir sanat olarak algılanması sağlandı. Küresel dövme pazarı büyüklüğü 2023 yılında 2,03 milyar dolara ulaştı. 2024 yılı sonuna kadar ise 2,22 milyar ulaşması beklenirken, 2032 yılına kadar ise 4,83 milyar dolara çıkacağı öngörülüyor. Sektörün %10,20’lik bir bileşik büyüme oranı sergileyeceği tahmin edilirken, Avrupa, 2023 yılında dövme pazarına %33,5 pazar payıyla hakim oldu.” şeklinde konuştu.

Gelecek hedeflerinden de bahseden Karadere, “Gelecekte hem yerel, hem de uluslararası pazarlarda Cleopatra Ink’i daha da büyütmeyi hedefliyoruz. Markamızın kalitesinden ödün vermeden büyümesine devam etmek için, sürekli yenilikçi stratejiler ve teknolojiler geliştirirken, sanatın sınırlarını zorlayarak dövme dünyasında yeni standartlar belirlemeye kararlıyız.” diyerek sözlerini bitirdi.

 

Cleopatra Ink Hakkında: Cleopatra Ink markasının kurucusu ve lideri Halil İbrahim Karadere, Alanya’da modern dövme konseptini yarattığı ilk stüdyosu ile başladığı dövme sanatını, bugün uluslararası arenada tanınan bir marka haline getirdi. Cleopatra Ink, Karadere’nin sanat ve müşteri memnuniyeti odaklı vizyonuyla 2014 yılından bu yana büyük bir hızla büyüyor. Alanya’nın doğal güzelliklerinden ve Kleopatra Beach’in ikonik imajından ilham alarak yola çıkan Karadere, sanatı dünya genelinde yaymayı hedefleyen bir Cleopatra Ink markasını inşa etti. Karadere, markanın temellerini atarken dövme sanatını sadece bir kişisel ifade aracı değil, aynı zamanda profesyonel bir disiplin olarak geliştirme misyonunu benimsedi. Dövme dünyasında yenilikçi ve yaratıcı bir bakış açısıyla Cleopatra Ink’i sektörde bir adım öne çıkmayı başardı. Cleopatra Ink Dövme ve Piercing Stüdyolarında yüksek düzeyde hijyen standartlarına uyulmakta ve son teknoloji ekipman kullanılmakta. Minimalist dövmeler, gerçekçi dövmeler, portre dövmeleri, siyah beyaz dövmeler gibi birçok farklı tarzda dövme hizmeti Cleopatra Ink Dövme ve Piercing Stüdyoları’nda sunuluyor.