Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Yemek Sepeti’nde Problemli Ürün Değişimi Neden Bu Kadar Zor?

Sayın Yemek Sepeti, hizmetiniz iyi güzel de bu Yardım Merkezi Ne İş Yapar Anlamadım? Müşteri hizmetlerinden memnun olan var mı? Yoksa bu tip sorunlar sadece bana mı denk geliyor anlamadım. Biri bana anlatsın...! 

Yemek Sepeti’nde Problemli Ürün Değişimi Neden Bu Kadar Zor?

 

Yemek Sepeti Yardım Merkezi Ne İş Yapar? Böyle Sistem Olmaz!

Sayın Yemek Sepeti, hizmetiniz iyi güzel de bu Yardım Merkezi Ne İş Yapar Anlamadım? Müşteri hizmetlerinden memnun olan var mı? Yoksa bu tip sorunlar sadece bana mı denk geliyor anlamadım. Biri bana anlatsın…! 

 

Sevgili dostlar Yemek Sepeti‘nde bildiğiniz gibi bir dizi farklı hizmet var  ve genelde özellikle asli işi olan Yemek Siparişlerinizde sorunların çözüm hızı nispeten daha hızlı. Ancak özellikle Yemek Sepeti Mahalle veya Yemek Sepeti Mahalle söz konusu olduğunda işler biraz sarpa sarıyor. Gelen sorunlu market ürününü sıcağı sıcağına değiştirmek ve kısa sürede değiştirmek pek mümkün değil…

Benim gibi kötü tecrübe yaşayan bir çok kişi vardır eminim. Müşteri Hizmetleri numarasından da ulaşılamıyor özellikle Market problemlerinde…

En sonda söylemem gerekeni en başta söyleyeyim.

“Yemek Sepetinin uygulaması içinden Yardım Merkezi ile işler sanıldığı gibi hızlı çözülmediğini artık öğrenmiş bulunuyorum. Yetkililerin bu soruna bir çözüm bulmasını ümit ediyorum.”

 

Tecrübem kısaca şöyle oldu sevgili arkadaşlar,

Dün Yemek Sepeti Mahalle İşletmelerinden bir sipariş verdim.

Siparişim Köfteci Yusuf’tan sipariş verdik. Burada Köfteci Yusuf’a da bir şey söylemem lazım. Ey Köfteci Yusuf kötü ürün neden gönderiyorsunuz?

Hadi o bunu yaptı, gelen siparişi görür görmez değiştirmek istediğimizde ise Yemek Sepetinde işler o kadar hızlı yürümediğine şahit oluyoruz. Sipariş getirebildikleri yada siparişi iletebildikleri Köfteci Yusuf’a nedense ulaşamıyorlar…

Mobil Uygulama üzerindeki, Yardım Merkezinden ürünün kötü olduğunu değiştirilmesini dün talep ettim. Bu yazıyı bugün kaleme aldığım ana kadar bir maalesef değişiklik olmadı ve 48 saate kadar daha beklemem gerektiği söyleniyor. Sinir bozucu bir  durum bu…

Verdiğiniz sipariş o an yemeniz veya ihtiyacınız olan bir şeyse ne olacaktı? yeniden mi sipariş vermeliyiz?

Okurlara tavsiyem böyle durumlarda çözümü kısa sürede beklemeyiniz. İşler o hızda gördüğünüz gibi genelde olmuyor. Sistemlerinin işleyişinde bir sorun olduğunu düşünüyorum ve ses çıkarmazsak bu değişecek gibi durmuyor…

 

Özetle,

Deneyimlediğim kadarıyla, Yemek Sepetinin Yardım Merkezi sadece kayıt alıyor, ama arka tarafta işler arzu edildiği gibi hızlı yürümüyor.

Buradan Yemek Sepeti yetkililerine sesleniyorum, sisteminizin işleyişinde bence sorun var, mahduriyet yaratıyor ve ben memnun kalmadım.

Umarım bu konuda bir şeyler yaparsınız…

Saygılarımla

Behti