Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Yemeksepeti’nin “Gel Al” Hizmeti İlk Yılını Başarıyla Tamamladı

Yemeksepeti'nin “Gel Al” hizmeti, pratik ve hızlı bir alternatif olarak ilk yılını etkileyici başarılarla tamamladı. Tüm Türkiye genelinde büyük ilgi gören bu hizmet, zamandan tasarruf ve çeşitli indirimler sunarak tüketicilerin günlük alışkanlıklarını yeniden şekillendiriyor.

Yemeksepeti’nin “Gel Al” Hizmeti İlk Yılını Başarıyla Tamamladı

Yemeksepeti’nin “Gel Al” hizmeti, pratik ve hızlı bir alternatif olarak ilk yılını etkileyici başarılarla tamamladı. Tüm Türkiye genelinde büyük ilgi gören bu hizmet, zamandan tasarruf ve çeşitli indirimler sunarak tüketicilerin günlük alışkanlıklarını yeniden şekillendiriyor.

Türkiye’de hızlı ticaretin öncü markası Yemeksepeti’nin, sektöründe yeni bir sayfa açarak hayata geçirdiği “Gel Al” hizmeti, ilk yılını başarıyla geride bıraktı. Belirli şehirlerde başlatılan pilot uygulamanın ardından, 2023 Ocak ayında tüm Türkiye genelinde kullanıma sunulan Gel Al hizmeti, geleneksel sipariş alma yöntemlerine kıyasla birçok avantaj sunuyor. Bu hizmet sayesinde kullanıcılar, Yemeksepeti üzerinden indirimli siparişlerini veriyor ve restorana gittiklerinde yemekleri hazır bir şekilde buluyorlar.

Pratik ve hızlı olması sayesinde büyük ilgi gördü

Gel Al hizmetinin sunduğu pratiklik, günlük hayatımızda önemli bir yer ediniyor. Örneğin, ofise kahve alırken veya sahile gitmeden önce pizza siparişi verirken, bu hizmet sayesinde zamandan tasarruf edilmesi mümkün hale geliyor.

Yemeksepeti’nin bu yenilikçi hizmeti, sektördeki güçlü konumunu daha da pekiştiriyor. Pilot uygulamasına 4 bin restoranla başlanan Yemeksepeti Gel Al hizmeti, 2023 Şubat itibarıyla %80 restoran penetrasyonuna ulaştı. Halihazırda bu hizmet kapsamındaki aktif restoran sayısı 60 bini aşmış durumda. Gel Al hizmetinin kullanımı her çeyrekte iki kat artış gösterirken, 2024 için toplam aktif kullanıcı hedefi 1 milyon olarak belirlendi.

Gel Al’a özel indirim ve kuponlar sunuldu

Sunduğu pratik kullanımın yanı sıra kullanıcılarına bütçe avantajı da sunan Yemeksepeti Gel Al hizmetinde GELAL20, GELAL30 ve YAZ100 gibi kampanyalar, her siparişte ekstra indirimler kazanılmasını sağlarken, özellikle sezon boyunca devam eden YAZ100 kampanyası, hafta sonları 300 TL’ye kadar olan siparişlerde 100 TL indirim sunarak dikkat çekti.

Gel Al kullanıcıları, Yemeksepeti’nin sunduğu diğer indirimlerin yanı sıra (1 Ye 1 Hediye, Joker, SEPETTE100 gibi) özel indirimlerden de faydalandılar. Örneğin tekil restoranlardan %20 indirim veren GELAL20 gibi kampanyaların yanı sıra, geçmiş dönemlerde farklı mutfakları da kapsayacak şekilde KAHVE50, PIZZA60, YAZ100 gibi çeşitli kampanyalar düzenlendi. İlk yılı içinde Gel Al’dan verilen her 100 siparişten yaklaşık 70’i çeşitli indirim ve avantajlar içerdi ve bu siparişlerin %75’i, ortalama %25 oranında indirim sağladı.

Gel Al’da en çok kebap ve Türk mutfağı tercih edildi

Yemeksepeti’nin Gel Al hizmetinde müşterilerin en çok tercih ettiği mutfaklar sırasıyla Kebap & Türk Mutfağı, Pizza, Tatlı ve Kahve oldu. Bu lezzetler, platformda öne çıkan seçenekler arasında yer alıyor. Ardından Döner, Pide & Lahmacun ve Burger gibi diğer popüler alternatifler de kullanıcıların ilgisini çekiyor. Günlük yaşamın keyifli anlarında tercih edilen Tatlı ve Kahve, geleneksel ve global mutfakların vazgeçilmezleri arasında. Balık ve Deniz Ürünleri, Pastane & Fırın, Tavuk ve Dünya Mutfağı gibi çeşitlilik sunan diğer mutfak türleri de, kendine özgü tatlarıyla Yemeksepeti Gel Al kullananların beğenisini kazanıyor.

81 il ve KKTC’de aktif olarak sunulan Gel Al hizmeti, kullanıcılara ek sipariş frekansı yaratıyor ve ekosistem içinde iç rekabet oluşturmuyor. Hem Yemeksepeti için hem de üye restoranlar için ek bir sipariş kanalı yaratma anlamına gelen bu başarı, Yemeksepeti’nin hızlı ticaret sektöründeki liderliğini daha da güçlendiriyor.