Sosyal Medya

Otomobil

Generali Sigorta’nın robot çalışanı Robby, acente komisyonlarını ödeyecek

Generali Sigorta, robotik süreç otomasyon yazılımı Robby ile acentelerin poliçe tahsilat kontrolü ve komisyon hak edişlerini ödeme sürecini yönetecek.

Generali Sigorta’nın robot çalışanı Robby, acente komisyonlarını ödeyecek

Şirketlerin hayatında teknoloj, dijitalleşme ve otomasyon artık yeni bir bir evreye giriyor. Bu yeni evrede, yapay zeka destekli teknolojiler, robotik süreç otomasyonyonları hayatın her alanında farklı amaçlara hizmet edecek, verimliği ve hızı artıracak şekilde kullanılmaya devam ediyor. 150 yılı aşkın köklü geçmişiyle müşterilerine hizmet veren Generali Sigorta, robotik süreç otomasyon yazılımı Robby ile acentelerin poliçe tahsilat kontrolü ve komisyon hak edişlerini ödeme sürecini yönetecek. Generali’nin robot çalışanı Robby, hem tahsilat departmanındaki iş yükünü azaltacak hem acente ile şirket arasında bilginin zaman kaybetmeden ve hızlı şekilde aktarılması sağlayacak, bu sayede de acentelere komisyon ödemelerinin daha hızlı yapılabilmesini sağlayacak. Tahsilat Departmanı’nın bir çalışanı gibi hizmet verecek Robby, acentelerin üretimleri dolayısıyla hak ettikleri komisyonların sisteme girilmesi ve belirlenen periyotlarda ödemelerin yapılmasını da üstlenecek.

Sigorta sektöründe operasyonel bir iş olarak ciddi ölçüde zaman alan komisyon ödeme sürecinin takip, bilgilendirme ve ödeme gibi tüm aşamalarını üstlenecek olan Robby, Generali Grup’un stratejisinin bir parçası olan verimli operasyonel yönetimini sağlayacak robotik bir  yazılımlar olarak hayata geçirilecek. Bu strateji ile çalışanların daha katma değerli işlere odaklanması sağlanacak.

Sunay Koray: “Robby, 2022 yılı içerisinde 3 farklı işi daha kendisi yapmaya başlayacak”

Generali’nin robot çalışanı Robby ile ilgili bilgi veren Generali Sigorta CFO’su Sunay Koray:

“Robotik süreç otomasyon yazılımı Robby, acentelerin komisyon ödeme zamanlarını takip ederek, hakedilen komisyonların sistem üzerinden ödeme girişlerini yönetecek, vadesi geçmiş poliçe primleri için bilgilendirme yapacak, ödemelerle ilgili bankaya bilgi iletecek ve tüm bu süreçlerde acenteleri e-posta yoluyla bilgilendirecek. Uipath robotik süreç otomasyonu alt yapısını kullanan Robby, tüm verileri sigortacılık sisteminden  elde edecek ve acentelerin daha hızlı bilgi ve komisyon ödemelerini de aksama olmadan almalarını sağlayacak. Bu sayede acentelerimizin komisyon ödemeleri de daha hızlı ve sık aralıklar ile yapılabilecek. Geçtiğimiz yıl içerisinde 2 süreci üstlenen Robby, 2022 yılı içerisinde 3 farklı işi daha kendisi yapmaya başlayacak.” dedi.