Haziran 14, 2025

Stellantis Müşteri İlişkilerinde Mükemmelliğin Devamlılığı için Durmadan Çalışıyor!

Stellantis 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’ni İstanbul’da Gerçekleştirdi!

 

Stellantis Müşteri İlişkilerinde Mükemmelliğin Devamlılığı için Durmadan Çalışıyor!

 

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, müşteri yolculuğunun her temas noktasında mükemmelliği hedefleyen yaklaşımıyla öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda Stellantis Orta Doğu & Afrika (MEA) bölgesi, 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’ni İstanbul’da gerçekleştirdi. Bu yılki etkinlik, bölge genelinden katılan çok sayıda profesyoneli bir araya getirerek satış, satış sonrası ve teknik rollerin en yüksek performans gösteren ekiplerini buluşturdu. Müşteri standartlarını yükseltmenin tek seferlik bir eylem olmadığını söyleyen Stellantis MEA COO’su Samir Cherfan, “Bu, pazarlara yayılan tutarlılık, disiplin ve uygulama gücüyle mümkündür. Bu zirve, her yıl daha da güçlenen operasyonel kapasitemizin bir yansımasıdır ve bu gücü, stratejiyi sonuca dönüştüren ekiplerimizden alıyoruz” dedi.

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, geniş ürün portföyü, yüksek teknolojili üretim ve üst düzey satış sonrası hizmet yeteneğiyle global arenada gücünü hızla artırmaya devam ediyor. Müşteri yolculuğunun her temas noktasında mükemmelliği hedefleyen yaklaşımıyla dikkat çeken Stellantis’in Orta Doğu & Afrika (MEA) Bölgesi, 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’ni İstanbul’da gerçekleştirdi. Bu yılki etkinlik, bölge genelinden katılan çok sayıda profesyoneli bir araya getirerek satış, satış sonrası ve teknik rollerin en yüksek performans gösteren ekiplerini buluşturdu.

Operasyonel kapasitemiz her yıl daha da güçleniyor!

Bu yıl ilk kez, operasyonel uygulama ve müşteri memnuniyetindeki kritik rolleri nedeniyle Kalite Yöneticileri de etkinliğe dâhil edildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis MEA COO’su Samir Cherfan, “Müşteri standartlarını yükseltmek, tek seferlik eylemlerle değil; pazarlara yayılan tutarlılık, disiplin ve uygulama gücüyle mümkündür. Bu zirve, her yıl daha da güçlenen operasyonel kapasitemizin bir yansımasıdır ve bu gücü, stratejiyi sonuca dönüştüren ekiplerimizden alıyoruz” dedi.

Stellantis MEA bölgesinin 2024 yılı performansı önemli bir yükselmeye işaret etti:

  • Satış ve satış sonrası hizmetlerde tüm Stellantis bölgeleri arasında kalite sıralamasında liderlik.
  • Ürün kalitesinde globalde ikinci sıraya yükselme, yalnızca bir yıl içinde yüzde 60’tan fazla iyileşme.
  • Hizmet kalitesinde yüzde 20’nin üzerinde gelişim.
  • Müşteri iletişim ekiplerinin, küresel ölçekte en yüksek performansı göstermesi.
  • Bölge genelinde ön saflarda görev yapan çalışanlar için 200 bin saatin üzerinde eğitim ve gelişim yatırımı.

Her müşteri etkileşimini rekabet avantajına çevirecek!

Erkport, Ağaçlı Petrol, Reysaş, Lion Tekstil, Koza Otomotiv, Axalta, Ant Lojistik, Bakırcı Otomotiv, UK Lojistik ve Nova Reklamcılık firmalarının operasyonel desteği ve sponsorluğunda gerçekleştirilen 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’nde Stellantis, müşteri mükemmelliği stratejisinin bir parçası olarak klasik Net Tavsiye Skoru (Net Promoter Score) ölçümünden Stellar eXperience Index (SXI) sistemine geçiyor. SXI, müşteri deneyimini daha kapsamlı bir şekilde ölçerek,daha etkili ve hedefe yönelik iyileştirmeler yapılmasına olanak tanıyor. 2025 Müşteri Odağı Zirvesi ile Stellantis MEA, 2030 Stratejik Gelişim Planı’na katkı sağlayacak önemli adımlardan biri olarak konumluyor. Bu kapsamda şirket, insan kaynağına yatırım yaparak, süreçleri dönüştürerek ve her müşteri etkileşimini rekabet avantajına çevirmeyi hedefliyor.