Sosyal Medya

iPhone

Apple 23 Eylül’de Hindistan’daki ilk çevrimiçi mağazasını açıyor

Apple 23 Eylül'de Hindistan'daki ilk çevrimiçi mağazasını açıyor. Hindistan'daki pazar payını yüzde 5'ten daha yukarı çıkarabilecek ilk adım.

Apple, çevrimiçi mağazasını 23 Eylül’de Hindistan’da açıyor

Apple sonunda Hindistan’da kendi ürünlerini kendi satmaya karar verdi… Apple 23 Eylül’de Hindistan’daki ilk çevrimiçi mağazasını açıyor…

Apple bugün, 23 Eylül’de Hindistan’da çevrimiçi mağazasını açacağını duyurdu. Mağaza, üçüncü taraf bayiler aracılığıyla yıllarca satışa sunulduktan sonra, ülkede iPhone, iPad ve Mac’leri kendi başına satacak.

Apple, ürünlerini satmanın yanı sıra, cihazlarına çevrimiçi destek de sağlayacak. Mağaza, müşterilerin eski iPhone’larında işlem yapmalarına ve yeni satın aldıklarında ek indirimler almalarına olanakta tanıyacak.

Apple ayrıca; iki yıllık teknik destek ve kaza sonucu hasar teminatı sağlayan AppleCare + cihaz sigortası programını Hindistan’a da getiriyor.

İnsanlar destek yöneticileriyle Hintçe ve İngilizce sohbet edebilecek. Ülkedeki müşteriler, kredi kartları, banka kartları, UPI (Birleşik Ödemeler Arayüzü) ve teslimatta kart yoluyla da ödeme yapabilecekler.

Apple’ın Retail + People kıdemli başkan yardımcısı Deirdre O’Brien;

“Hindistan’da büyümekten gurur duyuyoruz ve müşterilerimizi ve topluluklarını desteklemek için elimizden gelen her şeyi yapmak istiyoruz. Kullanıcılarımızın bağlantıda kalmak, öğrenmeye katılmak ve yaratıcılıklarından yararlanmak için teknolojiye güvendiklerini biliyoruz ve Apple Store’u Hindistan’a çevrimiçi getirerek, müşterilerimize bu önemli zamanda Apple’ın en iyisini sunuyoruz.” dedi.

Kendi mağazasına sahip olmanın Hindistan’daki Apple Ürünlerinin fiyatlarını düşürmeye yardımcı olup olmayacağına dair henüz bir gösterge yok; ancak ülkedeki müşteriler için kullanılabilirliği ve desteği artıracak.

Apple iPhone 11 sayesinde 2020 yılının ilk çeyreğinde Hindistan akıllı telefon pazarında % 78 büyüme kaydetti. Bununla birlikte, Hindistan genelinde %5’in altında pazar payına sahip.

Hindistan’da çevrimiçi mağazayı tanıttıktan sonra, şirketin önümüzdeki yıl Mumbai’de faaliyete geçeceği bildirilen fiziksel bir mağaza açmak için çalışmaya başlayacak.