Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

ASUS, Interbrand tarafından 2022’de Tayvan’ın en değerli markası seçildi

ASUS, Interbrand tarafından 2022’de Tayvan’ın en iyi global markası olarak seçildi. ASUS böylece dokuzuncu kez Tayvan’ın en değerli global markası olarak kabul edildi. ASUS’un marka değeri 2022’de önceki yıla göre artarak 2,163 milyar ABD dolarına ulaştı.

ASUS, Interbrand tarafından 2022’de Tayvan’ın en değerli markası seçildi

ASUS dokuzuncu kez Tayvan’ın lider global markası olarak kabul edildi…

ASUS, Interbrand tarafından 2022’de Tayvan’ın en iyi global markası olarak seçildi. ASUS böylece dokuzuncu kez Tayvan’ın en değerli global markası olarak kabul edildi. ASUS’un marka değeri 2022’de önceki yıla göre %16 artarak 2,163 milyar ABD dolarına ulaştı.

ASUS co-CEO’su S.Y. Hsu, “Mevcut durumun getirdiği büyük zorluklara rağmen ASUS ekibi olağanüstü bir performans sergiledi. Interbrand tarafından dokuzuncu kez en değerli global marka seçilmek bizim için büyük bir onur.” şeklinde konuştu.

ASUS co-CEO’su Samson Hu da “Dünyayı etkileyen salgın insanların yaşamlarını ve tüketim alışkanlıklarını değiştirirken yeni iş fırsatlarının ortaya çıkmasına da yol açtı. ASUS kullanıcıların ihtiyaçlarına önem vermeye, pazar eğilimlerine yön veren tasarımlar yapmaya ve yeni dijital nesil tarafından büyük saygı gören öncü bir teknolojik yenilik şirketi olma yolunda ilerlemeye devam ediyor.” ifadelerini kullandı.

Tayvan’ın en iyi global markalarını belirlemek için düzenlenen anket Tayvan Ekonomik İlişkiler Bakanlığı Endüstriyel Gelişim Bürosu tarafından organize ediliyor. Marka danışmanlığı alanında lider isimlerden biri olan Interbrand tarafından yapılan ankette markalar bilinirlik, müşteri bağlılığı, finansal performans ve yönetim stratejileri alanlarında değerlendiriliyor. Interbrand anketten elde ettiği verilerle marka değeri en yüksek Tayvan şirketlerini belirliyor.

Anket sonuçlarına göre ASUS birden fazla alanda olağanüstü performans gösteriyor. Farklı uzmanlık alanlarına sahip kişilerden oluşan bir komite kurulması, marka imajının tüm ASUS ürün serilerinde yönetimi, kurumsal kültür ve iletişim alanında atılan adımlar ASUS’un başarısının temelleri arasında gösteriliyor. ASUS ayrıca Tayvan Ulusal Üniversitesi gibi akademik kurumlarla yaptığı iş birlikleriyle de yeniliklerin önünü açmayı sürdürüyor.

ASUS herkesin en yaygın, içten ve neşeli akıllı yaşamlar sürebilmesi için inanılmaz yeniliklerin peşinde koşma kararlılığını koruyor. Şirket bu yıl Philip Colbert ve Steven Harrington gibi sanatçılarla yaptığı iş birlikleriyle yeni nesil tüketicilerle duygusal bağını güçlendirdi. Ayrıca yaratıcı topluluklar için çeşitli aktivitelere de imza attı.

Interbrand tarafından verilen bu onur ASUS’un 2022’de layık görüldüğü global ödüllerden yalnızca biri. Alınan diğer ödüller arasında şunlar yer alıyor:

  • Fortune “Dünyanın En Beğenilen” Şirketi (yedinci yıl)
  • Forbes “Dünyanın En İyi İşvereni” (üç yıl üst üste) ve Forbes “Global 2000”
  • 32 iF Ürün Tasarımı Ödülü
  • 39 Red Dot Tasarım Ödülü ve 9 Red Dot Marka ve İletişim Tasarımı Ödülü
  • 17 Good Design Ödülü