Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Bonna, yepyeni ürünlerini Ambiente Fuarı’nda sergiledi

Premium Porselen markası Bonna, yepyeni ürünleriyle birlikte yeni kategorisi Vitrified’i Ambiente 2024 Fuarı’nda sergiledi. Geleceğin trendlerinin belirlendiği fuarda, Bonna Touch uygulaması ile yapay zekâ desteği kullanarak ziyaretçilerin isteğine uygun koleksiyonlar tasarlayan Bonna standına ilgi büyük oldu.

Bonna, yepyeni ürünlerini Ambiente Fuarı’nda sergiledi

Avrupa’nın en büyük ve dünyanın en saygın tüketim malları fuarı Ambiente Fuarı (Uluslararası Züccaciye ve Ev Gereçleri Fuarı), 26-30 tarihleri arasında Almanya’nın Frankfurt şehrinde yapıldı. Premium Porselen markası Bonna, yepyeni ürünleriyle birlikte yeni kategorisi Vitrified’i Ambiente 2024 Fuarı’nda sergiledi. Geleceğin trendlerinin belirlendiği fuarda, Bonna Touch uygulaması ile yapay zekâ desteği kullanarak ziyaretçilerin isteğine uygun koleksiyonlar tasarlayan Bonna standına ilgi büyük oldu.

2014 yılından bugüne Türkiye’nin ilk ve tek HoReCa markası olarak faaliyetlerini sürdüren ve 6 kıtada 100’den fazla ülkede otel, restoran ve catering sofralarında şıklık yaratan Bonna, 26-30 tarihleri arasında Almanya’nın Frankfurt şehrinde gerçekleşen Ambiente 2024 Fuarı’nda yeni kategorilerini ve ürün çeşitlerini sergiledi.

Dünyanın her yerinden sektörün önde gelenlerinin bir araya geldiği ve geleceğin trendlerinin belirlendiği Ambiente Fuar’ında yeni kategorilerinden Vitrified’in lansmanını yapan Bonna, inovatif, yenilikçi ve sıra dışı tüm tasarımlarını ziyaretçilerle buluşturdu.  Bonna Touch uygulaması ile yapay zekâ desteği kullanılarak ziyaretçilerinin isteklerine uygun koleksiyonlar yaratan Bonna standına ilgi büyük oldu.

 

Züccaciye, ev eşyaları, aydınlatma ve hediyelik eşya alanında en yeni ürünlerin ve tasarımların sergilendiği fuarın son gününde ise katılımcılar Bonna standında dj eşliğinde gerçekleşen etkinlikte keyifli vakit geçirdi.