Sosyal Medya

Otomobil

ContiOnlineContact 25. yılını kutluyor

Continental’in online e-ticaret hizmetleri kapsamında 1996 yılından bu yana iş ortaklarına sunduğu ContiOnlineContact, 25. yılını kutluyor.

ContiOnlineContact 25. yılını kutluyor

Teknoloji şirketi ve Premium lastik üreticisi Continental’in online e-ticaret hizmetleri kapsamında 1996 yılından bu yana iş ortaklarına sunduğu ContiOnlineContact, 25. yılını kutluyor. 25 yılda dijital hizmetlerini geliştiren ve büyüten Continental, ContiOnlineContact ile bayilerine kapsamlı bir sipariş ve pazarlama platformu sunuyor.

Continental  bu yıl kuruluşunun 150. yılını, ContiOnlineContact hizmetinin ise 25. yılını kutluyor. Continental lastik bayilerinin günlük işlerinin merkezinde yer alan bu sipariş ve pazarlama platformu, e-ticaret faaliyetlerinin de başlangıç noktası olarak kabul ediliyor.

Continental dijital hizmetlerini zenginleştirmeye devam ediyor. İş ortakları ContiOnlineContact üzerinden sipariş verebiliyor, stokları anlık olarak kontrol edebiliyor, faturalarını sisteme girerek görüntüleyebiliyor ve siparişlerini adım adım takip edebiliyor. Ayrıca sistemden şikâyet yönetimi fonksiyonlarına ve pazarlama materyallerine de ulaşılabiliyor. Continental, aylık sürüm yaklaşımını takip ederek, sisteme yeni özellikler ekliyor. Daha fazla fonksiyon, Android ve iOS  için mevcut olan akıllı telefon uygulaması ECHO ile kullanılabiliyor.  Bu yıldan itibaren endüstriyel ve zirai lastikler için de bu hizmet verilecek.

Continental e-ticaret EMEA Bölgesi Yenileme Lastikleri Başkanı Claudio Toldi, 25 yıl önce akıllı telefonun henüz icat edilmediğini belirterek “Dijitalleşme gibi kelimelerin toplumda henüz telaffuz edilmeye başlanmadığı bir dönemde hizmete sunulan bir online aracın, günümüzde hâlâ bu kadar yüksek sayıda kullanıcıya sahip olması gerçek bir başarı hikayesidir” dedi. Platform günde yaklaşık 10 bin müşteri tarafından kullanılıyor. 

Vizyon 2030 kapsamında dijital hizmetler genişletiliyor

Müşteri odaklı dijital lastik çözümlerinin geliştirilmesi, Continental’in “Vizyon 2030” hedeflerinin merkezinde yer alıyor. Premium lastik üreticisi, sistematik olarak yeni iş modelleri geliştirmeye ve premium lastiklere odaklanan akıllı dijital çözümlerle eksiksiz bir ekosistem yaratmaya devam edecek. Mobilite sektöründe dünyanın en büyük elektronik, sensör sistemleri ve yazılım tedarikçilerinden biri olan Continental, bu konuda belirleyici bir rekabet avantajına sahip.

ContiOnlineContact, artık lastik bayilerinin, hizmet sağlayıcıların, servislerin ve çok sayıda tamir atölyesinin işini kolaylaştıran farklı hizmetleri entegre ediyor. Continental, önümüzdeki yıllarda müşterileri için yeni hizmetler geliştirme ve mevcut hizmetleri genişletme çalışmalarına devam edecek.