Sosyal Medya

Yazılım

Experian ve Softtech güçlerini birleştirdi

Global bilgi hizmetleri ve analitik şirketi Experian ile Türkiye’nin lider yazılım şirketi Softtech güç birliği yaparak geliştirdiği otomatik yapay öğrenme platformu (AutoML) Convex’i, her sektör ve ölçekten şirketin kullanımına sundu.

Experian ve Softtech güçlerini birleştirdi

Yapay Öğrenme Modelleri otomasyon ürünü Convex ile her ölçekte organizasyonun veri odaklı çözümler geliştirmesi imkânı sunuluyor

Global bilgi hizmetleri ve analitik şirketi Experian ile Türkiye’nin lider yazılım şirketi Softtech güç birliği yaparak geliştirdiği otomatik yapay öğrenme platformu (AutoML) Convex’i, her sektör ve ölçekten şirketin kullanımına sundu.

Convex platformu ile kurumlar, bilgi teknolojileri ekiplerinin yoğun mesai harcadığı yapay öğrenme modellerini, teknik kaynaklara ya da uzmanlara gereksinim duymadan kolaylıkla geliştirebiliyor ve devreye alabiliyor. Kurumlar ayrıca çeviklik kazanarak verimliliğini de artırıyor. Kod yazmaya gerek olmadan model geliştirilmesine olanak sağlayan Convex, dijital yetenek ihtiyacını minimize ederek yapay öğrenme uygulamalarını her ölçekte kurum için ulaşılabilir hale getiriyor.

Yapay öğrenme modelleri günden güne yaygınlaşarak her sektör ve ölçekten şirketin iş süreçlerini kolaylaştırıyor. Gerçek zamanlı veri akışıyla beslenen ve karar almayı kolaylaştıran yapay öğrenme modelleri; kurum ve işletmelere hız, çeviklik ve verimlilik avantajı sağlıyor. Diğer yandan tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de teknik yetkinliğe sahip iş gücüne olan ihtiyaç artıyor. Bu ihtiyaçtan yola çıkan Experian ve Softtech iş birliği yaparak yapay öğrenme projelerinin hızlı, verimli ve güvenilir şekilde sonuçlandırılmasını sağlamak üzere Convex’i geliştirdi.

Her sektör ve ölçekten şirket Convex’ten faydalanabilecek

Convex, rutin ya da uzmanlık gerektiren tüm iş süreçlerini kodsuz bir yapı ile standartize ederek veri bilimci olmayan bir kullanıcının da yapay öğrenme modelleri geliştirmesini mümkün hale getiriyor. Geliştirilen modellerin hızla uygulanabilmesi ise kurumlara ve işletmelere hem zaman tasarrufu hem de verimlilik sağlıyor. Yapay öğrenme teknolojilerini farklı iş kollarında her ölçekten kurumun kullanabilmesine imkân sağlayan Convex platformu, hızlı ve doğru karar almayı kolaylaştırarak pazarlamadan satın almaya, müşteri segmentasyonundan verimliliğe kadar, her alanda veri odaklı ürün ve projeler geliştirilmesine yardımcı oluyor.

Convex’i rakiplerinden ayıran bir diğer önemli husus ise, geliştirilen modellerin hızlıca karar destek motorlarına implemente edilebilmesi ve canlıya alınabilmesi. Bu konu, özellikle büyük ölçekli kurumlarda yüksek zaman tasarrufu sağlayan bir husus olarak dikkat çekiyor.

Bir diğer önemli özellik ise kurum içerisinde geliştirilmiş tüm modellerin tek bir ekranda görülebilmesi, validasyonunun yapılabilmesi, otomatik şekilde yeniden geliştirilebilmesi. Günümüzde makroekonomik nedenler, değişen müşteri ihtiyaçları ve iş yapış şekilleri düşünüldüğünde modellerin sürekli kontrol altında tutulması ve yenilenmesi gerekiyor.

Experian Türkiye Genel Müdürü Samile Mümin

Convex ile yüksek performanslı çözüm

Projeyi geliştirdikleri kurumlarda müşterilerden gelen talepler doğrultusunda analitik modellerin kolay geliştirilmesi ve otomasyonu konusunda çalıştıklarının altını çizen Experian Türkiye Genel Müdürü Samile Mümin,

Convex ile birlikte müşterilerimizin hızlı ve doğru karar verme noktasındaki ihtiyaçlarını yüksek performanslı bir çözüm ile karşılamış durumdayız. Convex sayesinde müşterilerimiz artık teknik kaynaklara da gereksinim duymadan modellerini daha kolay geliştirebilecek, daha sık güncelleyebilecek, hızlı ölçüm ve raporlama yapabilecek, yapay öğrenme yöntemleri ile geliştirdikleri modelleri daha hızlı ve kolay kullanıma alabilecekler.”  dedi.

Softtech Genel Müdürü M. Murat Ertem

Hayata zaman yaratacak yapay öğrenme platformu: Convex

Günümüz dünyasında sürekli değişen ihtiyaç ve beklentilere uygun hizmet ve çözüm sunmanın yeni nesil teknolojilerle mümkün olduğunu söyleyen Softtech Genel Müdürü M. Murat Ertem ise söyle konuştu:

“Stratejimiz gereği hizmet ihracatımızı ürün ihracatına çevirmek için yoğun şekilde çalışıyoruz. Zorlu ürünleşme sürecinde, geliştirmeden pazarlamaya, deneyimden markaya kadar her şeyi kendimiz yapmak yerine iş birlikleri ile ilerlemeyi tercih ediyoruz. Experian’la birlikte geliştirdiğimiz Convex ürünümüz hem bu iş birliklerinin ilk çıktısı olması hem de hayata zaman yaratacak yapay zeka uygulamalarına hizmet edecek olması nedeniyle bizim için çok büyük önem taşıyor.”