Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Facebook Collections, Ürün Odaklı Reklam Formatı Kullanıma Sunuldu

Facebook Collections, Ürün Odaklı Reklam Formatı Kullanıma Sunuldu. Yeni Format insanlara iyi bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyor!

Facebook Collections, Ürün Odaklı Reklam Formatı Kullanıma Sunuldu

Facebook, ürün odaklı “collections” reklam formatını kullanıma sundu. Facebook Collections yeni reklam formatı!

Facebook, “collections” isimli yeni reklam formatını kullanıma sunduğunu duyurdu. Facebook, ürün odaklı “collections” ile insanlara iyi bir alışveriş deneyimi sunmaya ve işletmelerin mobil satışlarını artırmasına yardımcı olmaya odaklanıyor.

Mobil ve videonun yükselişini göz önünde bulundurarak tasarlanan “collections” reklam formatında Facebook kullanıcılarının haber akışında gösterilen bir resim veya videonun altında dört adet ürün fotoğrafı yer alıyor.

Facebook Collections, Ürün Odaklı Reklam Formatı Kullanıma Sunuldu

Reklama tıklanınca, 50 adet ürünün yer aldığı ürün kataloğu açılıyor. Belli bir ürünün üzerine tıklayanlar da satın alma işlemini gerçekleştirmek için satıcının web sitesi veya mobil uygulamasına yönlendiriliyor.
Faceboook