Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

MOOV filosu Kia Stonic’le güçlenmeye devam etti

MOOV, filo yatırımlarına devam ediyor. Mart ayı içerisinde filosuna 400 adet sıfır kilometre Kia Picanto dahil eden MOOV, bu defa 150 adet B SUV segmentinin önemli modellerinden Kia Stonic ile filosunu güçlendirdi. 

MOOV filosu Kia Stonic’le güçlenmeye devam etti

Araç paylaşımı sektöründe ezberleri bozan MOOV, filo yatırımlarına devam ediyor. Mart ayı içerisinde filosuna 400 adet sıfır kilometre Kia Picanto dahil eden MOOV, bu defa 150 adet B SUV segmentinin önemli modellerinden Kia Stonic ile filosunu güçlendirdi. 

MOOVER olarak tanımladığı kullanıcılarının ihtiyaçları doğrultusunda yatırımlarını gerçekleştiren marka, sunduğu ekonomik, çevreci ve konforlu hizmetle ulaşımda fırsat eşitliği sağlıyor. 

Türkiye’nin ilk serbest dolaşımlı araç paylaşım markası olan MOOV, filo yatırımlarına aralıksız devam ediyor. İstanbul, İzmir ve Ankara’da MOOVER’lara diledikleri an, diledikleri süre kadar araç kiralama imkânı sağlayan MOOV, bu defa 150 adet Kia Stonic’le filosunu gençleştirmeye devam etti.

MOOVER olarak tanımladıkları kullanıcılarının ihtiyaçları paralelinde yeniliklere ve yatırımlara devam ettiklerini söyleyen Garenta ve ikinciyeni.com Genel Müdürü Emre Ayyıldız,

“MOOV ulaşımda ezberleri değiştirdi. Özellikle salgın dönemiyle birlikte önemli bir ulaşım alternatif haline geldi. Çevreci, ekonomik ve konforlu yaklaşımımızla herkes için ulaşımda fırsat eşitliği sağlıyoruz. Her geçen gün MOOVER sayımızı arttırıyoruz. 2,5 yıl kısa bir süre içerisinde 700 bin üye sayısını aştık ve uygulamayı indirenlerin sayısı 2 milyonu geçti.  MOOV’a olan ilgiyi karşılamak ve hizmetimizi iyileştirmek adına yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz. Bu yılın ilk çeyreğinde 400 adet Kia Picanto ile filomuzu yenilemiştik, şimdi ise Kia Stonic’le filomuza B SUV segmentinde 150 adet araç ekledik ve 2 bin 400’den fazla araçla İstanbul, İzmir ve Ankara tek bir uygulama üzerinden hizmet vermeye devam ediyoruz” dedi. 

Paylaşım ekonomisi temelli iş modellerinin giderek yaygınlaştığını ve bunun ulaşıma yansımasının araç paylaşımı olduğunu söyleyen Emre Ayyıldız, “Paylaşım ekonomisini keşfeden Y kuşağından sonra dijitalle büyüyen Z kuşağı da satın almak yerine kiralamayı, ihtiyacı kadar kullanmayı, çevreci markaları tercih ediyor, trendleri yakından takip ediyor. Türkiye’nin lider araç paylaşımı markası olarak hem ilkleri gerçekleştiriyor hem de sözleşmeden kiralamaya kadar tam dijital bir deneyim sunuyoruz. Bu yıl ‘Fırsat Araçları’ seçeneğini kullanıma sunarak yeni bir ilke imza atık ve kitle kaynak kullanımı (crowd sourcing) uygulamalarını hayata geçirdik. MOOVER’lara fırsat araçları başlığı altında “Yıkama Noktasına Bırakma Fırsatı”, “Yakıt Fırsatı”, “Mesafe Fırsatı” seçenekleri altında 60 TL’ye varan indirimler sunuyoruz. Günde bin defadan fazla kullanılan fırsat araçları ile kullanıcılarımızın hem indirim kazanmalarını sağlıyor hem de onları sistemin bir parçası haline getiriyoruz.” ifadelerini kullandı.

MOOV’un çevreci bir ulaşım modeli olduğunun da altını çizen Ayyıldız, 2 milyon defadan fazla kiralama sayısıyla 12 bin tonluk CO2 salınımının geçtiklerini söyledi. Ayyıldız ayrıca, optimize temizlik yöntemleriyle yılda 8.700 ton su, dijital sözleşme sayesinde ayda 7.875 litre yakıt ve yılda 3 milyon adetlik kâğıt tasarrufu sağladıklarını sözlerine ekledi.