Sosyal Medya

Sosyal Medya

RADAAR ilk yatırımını 5,9 milyon TL değerlemeyle artırdı

RADAAR ilk yatırımını 5,9 milyon TL değerlemeyle artırdı. Sosyal medya yönetimi için hepsi bir arada platform...

Sosyal medya yönetim platformu RADAAR ilk yatırımını 5,9 milyon TL değerlemeyle artırdı

Bulut tabanlı ve yapay zeka destekli yeni nesil sosyal medya yönetim platformu RADAAR, Techone’dan ilk yatırımını artırdı

Birden fazla sosyal medya hesabını tek bir platformdan yönetmek için yapay zeka destekli bir sosyal medya yönetim platformu olan RADAAR, techone’dan 5.9 milyon TL’lik bir değerleme ile tohum yatırımı yaptı. RADAAR, her sosyal medya pazarlamacısının ihtiyaç duyduğu tüm özelliklerle dolu, sürekli genişleyen bir all-in-one platformudur. Pazarlama ekiplerinin birlikte verimli çalışmasına ve zamandan tasarruf etmesine yardımcı olur.

Sosyal medyanızı daha etkili bir şekilde yönetin

Facebook , Instagram, Linkedın, Twitter, YouTube ve Pinterest gibi sosyal Medya kanallarını tek bir platformdan yönetebilme imkanı sunan Radaar, Mustafa Ercan Zirh tarafından kuruldu. Radaar’ın bulut tabanlı ve AI destekli platformu, müşterilere verimli bir yönetim deneyimi sunar. RADAAR, müşterilerine çeşitli markalar için çalışma alanları, içerik yayınlama, takipçiler oluşturma, rakipleri izleme, raporlama ve analiz etme gibi özellikler sunar.

RADAAR ilk yatırımını 5,9 milyon TL değerlemeyle artırdı

Sosyal medya yönetimi için hepsi bir arada platform

Sosyal Medya kanallarını tek bir platformdan yönetmenin yanı sıra, Radaar kullanıcılarına SaaS tabanlı platformu ile sosyal medya hesaplarını daha verimli ve verimli bir şekilde yönetmelerinisağlar . RADAAR, kapsamlı ekipler için sosyal medya yönetimini kolay ve verimli hale getirir ve tüm sosyal medya hesaplarını tek bir RADAAR platformunda yönetmelerini sağlar. Kullanıcılar farklı markaların sosyal medya hesaplarını gruplayabilir ve kullanıcılar tek bir pano üzerinden yönetebilir. Ayrıca; Yayınlama özelliği ile kullanıcılar sosyal medya içeriğini planlayabilir, işbirliği yapabilir ve otomatik olarak yayınlayabilir. Engage özelliği ile kullanıcılar, tek bir yere getiren tüm konuşmaları takip edebilir. Dinleme özelliği ile kullanıcılar marka ile ilgili anahtar kelimeleri, rakipleri ve önemli endüstri terimlerini takip edebilir. Analiz özelliği ile performansı ölçmek için kullanıcılara anlamlı raporlar sunulur.

Küresel pazarda lider olmayı hedefliyoruz

Radaar kurucusu ve CEO’su Mustafa Ercan Zirh, “sosyal medya ağlarının pazarlama çalışmaları için ne kadar önemli olduğunu ve bu ağlardaki bireysel hesapları tek tek manuel olarak yönetmenin ne kadar zor olduğunu biliyoruz. Bu soruna tam bir çözüm bulmak için Radaar’ı geliştirdik. Techone’un yatırımı ile küresel pazarlara çok daha güçlü bir adım atıyoruz. Küresel pazarda lider olacağımıza inanıyoruz.”

Ziyaret edebilirsiniz www.radaar.io radaar hakkında daha fazla bilgi almak için web sitesi.