Sosyal Medya

Fırsatlar

Radisson Otel Grubu, sektörde en üst statüye giden sadakat programını başlattı

Radisson Otel Grubu, sektörde en üst statüye giden sadakat programını başlattı

Radisson Otel Grubu, konuklarına değerli ve ayrıcalıklı avantajlardan daha hızlı yararlanmalarının kapılarını açacak, VIP üyelerin eskisinden iki kat daha hızlı şekilde ilerleyebileceği yeni Radisson Rewards sadakat programını duyurdu. Değerli avantajlara ilk günden erişilebilir ve ilham almaktan rezervasyon yapmaya kadar tüm üye serüveninde kullanılabilir. Bu avantajlar, ücretsiz bir üst kategoriye yükseltmeler, yiyecek ve içecek indirimleri gibi konaklama sırasındaki ayrıcalıkları ve konaklamayı karbon nötr yapma seçeneği gibi konaklama sonrasında biriken ve yararlanılan ek avantajları içerir.

Radisson Otel Grubu, Radisson Rewards‘ın sunulmasından bu yana, otellerindeki konaklamaların unutulmaz olmasını sağlamak için üyelerine dikkat çekici avantajlar, ücretsiz bir üst kategoriye yükseltmeler ve özel deneyimler sundu. Grubun yeni sadakat programı, sadece üç kategoriyle (Club, Premium ve VIP) sektördeki en akıcı hale gelecek şekilde basitleştirildi; üye statülerini yükseltmek, daha fazla sadakat puanı kazanmak, kullanmak ve bir dizi VIP avantajın kilidini açmak için en hızlı rotayı sundu. Gelecekteki rezervasyonlar için yeni indirim artırıcı, – endüstri sadakat programları genelinde benzersiz bir özellik – üyelere kazandıkları puan sayısını azaltarak indirimlerini artırma seçeneği sunacak.

Para birimi modeli, üyelerin herhangi bir otelde herhangi bir oda tipini rezerve edebilmesine göre geliştirildi. Yeni dinamik ödeme modeli, ödül gecesi rezervasyonlarını kolay hale getirmenin yanı sıra üyelerin puan kazanması ve kullanması için de çok daha fazla yol sunuyor. Üyeler puanlarını istedikleri zaman ve istedikleri şekilde kullanabilirler. Bu yeni dinamik ödeme modeliyle üyeler, bir ödül gecesi için kaç puan kullanacaklarını seçmenin yanında oda rezervasyonları veya otel hizmetleri için herhangi bir miktarda puanı nakitle birleştirme esnekliğine de sahipler.

Radisson Otel Grubu Marka Deneyimi ve Konuk Stratejisi Global Kıdemli Başkan Yardımcısı Cristina Serra,

“Yeni Radisson Rewards programımızı başlatmaktan heyecan duyuyoruz ve üyelerimize sadakatleri için teşekkür ediyoruz. Konuklarımıza Radisson Otel Grubu’nda kaldıklarında, her anın önemli olmasını sağlamak için onları yeni bir dizi kişiselleştirilmiş avantajla ödüllendirmenin şimdi tam zamanı. Bu heyecan verici yeni avantajlar, yeni üyeleri aramıza katılmaya ve dünyanın en hızlı büyüyen otel ödül programlarından biri olmaya devam ettiriyor. Bu durum ayrıca dünya çapındaki etkileyici otel ayak izimizi ve üye durumlarını hızlı bir şekilde takip etmeye teşvik edecektir” şeklinde konuştu.

Yeni program, sektördeki en kişiselleştirilmiş program olmayı hedefliyor ve misafir tercihlerine ve önceki taleplere göre seçenekler sunuyor. Üye avantajlarının her rezervasyon için özelleştirilmesine ve uyarlanmasına imkan tanıyan kapsamlı bir üye profili oluşturulur. Radisson Rewards, üye profillerinde önceki rezervasyonlar, faturalar, favori oteller ve çok daha fazlası gibi yararlı bilgilere hızlı erişim için çevrimiçi ve uygulamada yeni bir özel alan dahil olmak üzere üyelere gelişmiş bir dijital deneyim sunmayı amaçlıyor.

Seyahat Profesyonelleri ve Planlayıcılar için Radisson Rewards ayrıca, kişisel seyahatlerin yanı sıra başkaları için rezervasyon yaptıklarında da üyelere puan kazanma ve puanları kullanma fırsatı sağlayacak. Program, seyahat profesyonellerinin puanlarını diğer üyelerle paylaşmalarına, bunları toplantı ve etkinlik yerlerini ayarlamak için kullanmalarına ve yeni bir üye önerdikleri zaman ekstra puan kazanmalarına olanak tanıyacak.

Sürdürülebilirlik, Radisson Otel Grubu’nun en yüksek önceliklerinden biridir. Radisson Rewards üyeleri artık otel konaklamalarının karbon ayak izini güvenilir ve kusursuz bir şekilde dengelemek için günde yalnızca 325 puan kullanarak konakladıkları otelin karbon nötr kalmasını sağlayabilirler. Radisson Rewards, bu seçeneği puan olarak ve konaklamanın ayrılmaz bir parçası olarak sunan birkaç sadakat programından biridir ve yeşil konaklamaları kolaylaştırır.

Küresel iş ortaklıkları, yeni sadakat programının sunduğu üye değer önerisi için de önemli bir rol oynayacak. Radisson Rewards, mevcut portföyünü yeni seyahat, finans ve sürdürülebilirlik iş ortaklarıyla üç önemli temelde genişletecek. Seyahat bileşeni, üyelerin 2022 sonlanmadan önce almaları halinde harcadıkları her bir ABD doları başına 20 puan kazandıran gezi, müze turları ve yerel cazibe merkezlerine erişim gibi deneyimler için kaydolabilecekleri Radisson Rewards Deneyimleri ile başlıyor.