Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

SMARTIES AWARDS TÜRKİYE’23 ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU

MMA Türkiye tarafından düzenlenen SMARTIES AWARDS TÜRKİYE '23’de kazananlar belli oldu. Eylül 2022 – Eylül 2023 döneminin yenilikçi, yaratıcı, başarılı modern pazarlama kampanyaları ve projelerinin yarıştığı SMARTIES AWARDS’un Türkiye ayağında 6 ana, 30 alt kategoride 113 ödül sahipleriyle buluştu.

SMARTIES AWARDS TÜRKİYE’23 ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU

 

MMA Türkiye tarafından düzenlenen SMARTIES AWARDS TÜRKİYE ’23’de kazananlar belli oldu. Eylül 2022 – Eylül 2023 döneminin yenilikçi, yaratıcı, başarılı modern pazarlama kampanyaları ve projelerinin yarıştığı SMARTIES AWARDS’un Türkiye ayağında 6 ana, 30 alt kategoride 113 ödül sahipleriyle buluştu.

 

SMARTIES AWARDS, tüm Dünya’da verilen SMARTIES X ödüllerine ek olarak, Kuzey Amerika, Güney Amerika, Asya Pasifik, Ortadoğu ve Kuzey Afrika ve EMEA bölgelerinde ve ayrıca 14 ülkede veriliyor. MMA Türkiye tarafından bu yıl 9.’cusu düzenlenen SMARTIES AWARDS TÜRKİYE ’23 Ödül Töreni 11 Aralık’ta Swissotel The Bosphorus’da reklam ajansları, medya ajansları ve marka temsilcilerinin katılımı ile gerçekleşti.

L’Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen’in jüri başkanlığında 25 sektör uzmanından oluşan jürinin değerlendirdiği projelerin “En”leri düzenlenen törende açıklandı.  SMARTIES Ödül Töreni, MMA TÜRKİYE Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver ve Jüri Başkanı Sinem Sandıkçı Gökçen’in açılış konuşmaları ile başladı. Namver yaptığı konuşmada, yapay zekanın bu kadar konuşulduğu bir zamanda, MMA’nın da odağında yapay zeka ve pazarlamanın olmazsa olmazı “veri” olduğunu belirterek, “SMARTIES Türkiye Ödül kategorilerimizde önemli düzenlemeler yaptık. Amaç odaklı pazarlama, gelişen teknolojiler, e-ticaret ve yaratıcılık başlıkları altında, yeni ve modern pazarlamanın en yenilikçi örneklerini değerlendiren kategoriler oluşturduk. Pazarlama adına, Türkiye adına değerli ve doğru işler yapıyoruz ki, bu yıl da tıpkı geçtiğimiz yıl olduğu gibi rekor bir katılım oldu. SMARTIES global bir oluşum. SMARTIES Ödülleri’nde Türkiye’nin gücü ve etkisi bu yoğun ilgi ile bir kez daha kanıtlanmış oldu” dedi. WARC ile beraber gerçekleştirilen ve tüm global SMARTIES Ödül Programlarında en iyilerin endekslendiği “SMARTIES Business Impact Index”in Mayıs 2024’de yayınlanacağını belirten Namver, “Sizlerin başarıları da EMEA Endeksinde ve Global Endekste yer alacak. Bu sene tıpkı WARC Endeksinde olduğu gibi, RECMA Endekslemesinde de SMARTIES Ödül Programı hesaplamaya dahil edildi” diye belirtti.

Törenin son bölümünde ise bu yıl SMARTIES AWARDS EMEA ’23’de Türkiye’yi temsil ederek yarışmaya katılan ve 30 Kasım’da Berlin’de düzenlenen SMARTIES AWARDS EMEA Ödül Töreninde açıklanan Türkiye’den 49 kazanan kampanya ve temsilcileri sahneye davet edilerek tebrik edildi.

Kazananların tüm listesi ayrıca  https://www.mmaturkey.org’dan incelenebilir.

 

INDUSTRY AWARDS (En büyük ödüller). 

  • BEST IN SHOW – Amazon Türkiye Prime Day / Amazon Türkiye I Über Dijital
  • BEST IN SHOW – Yumos Detergent: There is No Better / Unilever I Wunderman Thompson TürkiyeADVERTISER OF THE YEAR – UNILEVER TÜRKİYE
  • ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR – MULLENLOWE İSTANBUL
  • ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR – VMLY&R İSTANBUL
  • BRAND OF THE YEAR – BURGER KING
  • BRAND OF THE YEAR – ELİDOR
  • BRAND OF THE YEAR – L’ORÉAL PARIS
  • MEDIA AGENCY OF THE YEAR – OMD TÜRKİYE
  • DIGITAL ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR – REALWORKS
  • PR AGENCY OF THE YEAR – SOBRAZ İLETİŞİM